Menu

Jak wziąć Cellucor C4 i inne przedtreningi

Zobacz dokładnie, kiedy i jak wziąć Cellucor C4 przed treningiem, aby uzyskać najlepsze możliwe wyniki. C4 jest jednym z najpopularniejszych dostępnych treningów wstępnych, poznaj to, o czym mówią wszyscy inni. Jeśli wolisz przeczytać naszą recenzję dla C4, a także podmodeli C4 Zgrane i Masy, zajrzyj tutaj – Recenzja Cellucor C4: Zgrane, Masy i Ostateczne .

Kiedy przyjmować C4

Cellucor C4, podobnie jak 99,9% innych suplementów przedtreningowych, należy przyjmować około 30 minut przed ćwiczeniami . To wystarczający czas, aby większość składników zaczęła nasycać tkankę mięśniową. Jeśli miałbyś przedwcześnie przedwcześnie zakończyć trening, wtedy aktywne składniki mogą zostać zużyte do momentu, gdy osiągniesz wagę.

Dodatkowo możesz rozpocząć podnoszenie tuż po treningu, ale nie będziesz miał dodatkowej energii lub mocy, dopóki nie upłynie dobre 10-15 minut. Tak czy inaczej, wszystko zależy od osobistych preferencji.

Kiedy weźmiesz C4 i inne przedtreningówki, będziesz chciał mieć pusty lub prawie pusty żołądek. Mały posiłek cię nie skrzywdzi, ale duży posiłek „wchłonie” twój trening przed treningiem, zmniejszając jego skutki. Co więcej, podczas pracy będziesz spowalniać trawienie tego dużego posiłku.

Jak przyjmować / mieszać C4

Przed treningiem warto wziąć go z odpowiednią ilością wody i dokładnie wymieszać. Dokładne ilości niekoniecznie są istotne, ale nie chcesz być odwodniony podczas podnoszenia. Fizyczne mieszanie może odbywać się za pomocą łyżki, potrząsając kubkiem shakera lub po prostu potrząsając butelką z wodą; wszystkie są bardzo skuteczne.

Teraz kilku facetów, którzy nigdy nie przodowali w chemii, sugeruje, że nie należy spożywać zbyt dużej ilości wody podczas treningu; a nawet wcale. To jest fałszywe. Woda ma kluczowe znaczenie dla wchłaniania przed treningiem, a biorąc pod uwagę, że twoje ciało składa się głównie z wody – dlaczego miałoby być uważane za wroga? Nawadniaj się.

Czego można oczekiwać od C4 podczas treningu

Podczas treningu powinieneś spodziewać się współpracy korzyści. Najważniejszą korzyścią jest zawsze zwiększona energia. Chyba że bierzesz przed treningiem darmowy środek pobudzający, co nie jest C4; Po 30 minutach przyjmowania energii przedtreningowej zaczniesz gwałtownie przepływać przez twoje ciało.

To wspaniała okazja! Wykorzystaj moc i przeżyj wspaniały trening, którego być może nie byłbyś w stanie pokonać samodzielnie.

Jak wziąć trening przed treningiem

Jeśli nie masz zauważalnego wzrostu energii, wiadomo, że niektórzy sportowcy powoli zwiększają wielkość porcji do maksymalnie 3 miarek. Nie jest to zalecane dla początkujących. Dodatkowe zalety C4 i podobnych przedtreningówek to zwiększona siła, pompa naczyniowa i zwiększona wytrzymałość. Istnieją specyficzne składniki, które przyczyniają się niezależnie do tych profitów, ale sama energia przynosi korzyści wszystkim stronom.

Podczas ćwiczeń bardzo ważne będzie, abyś był dobrze nawodniony. Ma to na celu zarówno kontynuację dystrybucji przedtreningowej w organizmie, jak również utrzymanie ogólnej nawodnienia, ponieważ ćwiczysz na wyższym poziomie (więcej pocenia się, większe rozszerzenie mięśni).

WAŻNY! Jeśli dopiero zaczynasz treningi, musimy porozmawiać… Usiądź, ważne jest, aby to zatonąło. C4 zawiera bardzo szczególny składnik zwany beta-alaniną. Ten składnik pomaga buforować tkanki mięśniowe podczas wysiłku i pozwala chwalebnie przekraczać granice! Jest jednak mały haczyk, jeśli weźmiesz to pod uwagę.

Biorąc gram lub więcej beta-alaniny powoduje swędzenie lub uczucie mrowienia na skórze. To jest wporządku! Nie walcz z tym, obejmij to! Jeśli naprawdę chcesz uzyskać świetną formę i zbudować masę mięśniową, treningi przed treningiem są bardzo pomocne. Dlatego im szybciej nauczysz się lubić to uczucie mrowienia, jak reszta facetów na siłowni, którzy budują mięśnie, tym lepiej.

Czy możesz wziąć C4 do biegania?

Wiele osób bierze C4 za bieganie. Jest to do przyjęcia, ponieważ faktyczne pobudzające bicie serca są stosunkowo niskie w C4. Chociaż istnieje kilka przedtreningówek, które po prostu zawierają o wiele za dużo stymulantów dla wysiłku cardio o wysokiej intensywności, ponieważ jest zbyt agresywny dla serca.

Jeśli planujesz przebiec do krawędzi i ustalić dość wysokie tętno; często zaleca się stosowanie mniej niż porcji nawet C4. Ale dla większości ludzi, którzy są „przypadkowymi biegaczami”, powinieneś być dobry, ale najpierw wykonaj swoją własną należytą staranność.

Czy możesz wziąć C4 do cross-fit?

Jeśli nie masz szalonej kondycji i prawdopodobnie masz zawał serca, Cellucor C4 extreme wraz z większością innych suplementów przedtreningowych jest gotowy na Cross-Fit. Idź po to!

Czy możesz wziąć C4 do kulturystyki?

Jeśli chodzi o Cellucor C4 extreme i wszystkie inne suplementy przedtreningowe, kulturystyka to nazwa tej gry! To jest powód, dla którego te produkty zostały zanurzone, a ze względu na ich niesamowite możliwości ich popularność gwałtownie wzrosła. Tak długo, jak jesteś osobą zdrową – C4 i podobnie jak przedtreningówki są doskonałym wezwaniem do kulturystyki.

Czego można oczekiwać od C4 po treningu

Po treningu rzeczy mogą pójść na dwa sposoby, w zależności od tego, jak przebiegają twoje treningi.

Albo będziesz niesamowicie wyczerpany i odwodniony po szalonym treningu, w którym poszedłeś dalej niż kiedykolwiek; lub nadal będziesz mieć zaskakującą ilość energii, gdy inaczej byś tego nie zrobił. bez względu na przypadek, po treningu powinieneś poczuć się bardziej niż zwykle, ponieważ C4 pomogło ci wykonać więcej pracy niż normalnie.

Niektórzy ludzie są zdezorientowani faktem, że stają się bardziej bolesni, kiedy biorą trening przed, a kiedy nie. Nie rób Jesteś obolały, ponieważ przed treningiem pozwoliłeś ci wykonać więcej pracy, której potrzebowałeś. Bądź za to wdzięczny!

To podsumowuje sposób przyjmowania Cellucor C4 Extreme wraz z informacjami dodatkowymi. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na temat drobnych korekt, które wprowadzamy w tym standardowym zarysie dla innych treningów przed treningiem. Uwaga: to właśnie widzieliśmy, że działa dobrze dla wielu facetów, może nie być dla Ciebie idealne.

Dodatkowo, jeśli uważasz, że brakuje nam czegoś ważnego – będziemy wdzięczni za pozostawienie komentarza poniżej do rozważenia. Kto wie, twoja sugestia może pomóc setkom tysięcy ludzi iść naprzód!

Szybkie uwagi na temat innych treningów poprzedzających

Jak przyjmować Betancourt Bullnox Androrush

Protokół dla Bullnox jest taki sam jak C4 powyżej. Bullnox zawiera więcej kofeiny niż C4, więc nie zaleca się spożywania pełnych porcji przed intensywnym wysiłkiem cardio.

Jak wziąć Atak Musclepharm

Protokół szturmu jest identyczny z C4, z wyjątkiem zawartości kofeiny, która jest większa niż w Bullnox i C4. Dlatego bieganie po odbyciu pełnego ataku może nie być dla Ciebie najlepszą opcją. Jednak solidna porcja pomoże rozerwać siłownię na strzępy.

Jak wziąć BPI Pump HD

Podstawowa procedura Pump HD jest podobna do powyższej C4 Extreme. Jednak zdecydowanie za dużo kofeiny w Pump HD (300 miligramów) na cardio z pełną porcją. Co więcej, początkujący mogą chcieć wziąć nawet połowę porcji podczas podnoszenia na siłowni lub wykonywania cross-fit z powodu wysokiej zawartości stymulantów. To wspaniały trening przed treningiem, po prostu możesz jeszcze nie być na to gotowy.

Uwaga – Pump HD został niedawno przerobiony przez BPI Sports. Nowa Pump HD to bezstresowy przedtreningówka. Biorąc to pod uwagę, nie musisz się martwić implikacjami całej kofeiny. Jednak doładowanie również nie będzie takie samo. Sprawdź etykietę, aby zobaczyć, którą wersję posiadasz.

Jak wziąć Pre-Jym

Podobnie jak Pump-HD, Pre-Jym zawiera również 300 miligramów kofeiny i może być zbyt silny dla intensywnych ćwiczeń cardio dla wielu osób; jednak na siłowni paliwo do ciężkiego podnoszenia i agresywnego dopasowania krzyżowego.

Będziemy nadal dodawać kolejne treningi do tej listy, ale dla absolutnej większości – protokół C4 jest odpowiedni. Raz jeszcze, to tylko to, czego byliśmy świadkami, pracując dla wielu facetów, może nie działać dla ciebie. Jeśli masz jakieś pytania lub komentarze, napisz do nas poniżej.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *