Menu

6 Zwyczaje związane z osiąganiem wyższych poziomów testosteronu

Jako mężczyźni stoimy w obliczu zastraszającej bitwy pod górę, gdy staramy się zmaksymalizować nasz testosteron, aby poprawić wydajność i ostatecznie styl życia. Era maszynowego jedzenia i rozpraszających uwagę technologii postawiła idealną pułapkę dla naiwnych mężczyzn. Możesz teraz czuć się dobrze, oglądając to, lub czuć się pełny i usatysfakcjonowany, zamawiając to; wszyscy to robią… Ale mam nadzieję, że z tyłu głowy pamiętasz, że to wszystko nie odbiega od powiedzenia: „jedyny wolny ser znajduje się w pułapce na myszy”.

Co dokładnie musisz zrobić, aby się oderwać? Robienie własnych rzeczy to dobry początek. Oto kilka wskazówek, w jaki sposób możesz robić swoje własne rzeczy w sposób, który zmaksymalizuje poziomy testosteronu. Wskazówki, które przyniosą lepszą wydajność, przejrzystość, determinację i ogólnie lepszy styl życia przy bardzo małym wysiłku.

Po zakończeniu tej lektury będziesz chciał spojrzeć na naszą podobną stronę – Sposoby naturalnego zwiększenia poziomu testosteronu tutaj. Następnie przejdź do Jak obniżyć estrogen u mężczyzn tutaj .

Więc wiesz, nie jesteśmy lekarzami. Ale spędziliśmy dużo czasu badając ten temat dla naszej osobistej kulturystyki i alfa-męskiej natury. Mając to na uwadze, pamiętaj, aby zachować należytą staranność, ponieważ twoje ciało jest własne. Tylko nie rób tego, co robią wszyscy inni.

6 nawyków na wyższy testosteron

Testosteron Maksymalizacja nawyku nr 1: Stawaj jak mężczyzna przez cały czas

Zdobądź to, twoja postawa wpływa na twój nastrój, wygląd mocy i tak, twój fizyczny testosteron plus poziomy kortyzolu. Widzicie, jako ludzie mamy niezliczone adaptacje oparte na cechach, które pomogły nam przetrwać. Spośród nich istnieje grawerowany biologicznie system hierarchii psychologicznej, w którym gdy ktoś demonstruje moc poprzez otwarte, wysokie, pewne siebie pozycje – mózg myśli, że aby przetrwać, musisz unikać konfrontacji i być mężczyzną w wersji beta. Oczywiście ten wewnętrzny proces nie jest już aktualny w obecnych czasach, więc dlaczego nie zainicjować mentalnej inicjatywy, aby z niego skorzystać…

Oto fakty:

Jak omówiono w Psychological Science w 2005 roku, odkryto, że ekspansywne postawy stymulują endokrynologiczne przesunięcie w kierunku wyższych poziomów testosteronu i niższych poziomów kortyzolu (kortyzol jest hormonem „stresu”). Co ciekawsze, okazało się, że nie ekspansywne postawy, takie jak kulenie się lub zamykanie, w rzeczywistości skutkowały odwrotnością – spadek poziomu testosteronu i wzrost poziomu kortyzolu. Niedobrze. Możesz zapoznać się z łatwą do odczytania oceną postawy tutaj w Scientific American lub bardziej imponująco dzięki tej sesji TED .

# 2 Podnieś testosteron trzymając w swoim Chi

Nienawidzę lub go obejmuję, poniższe czynniki wpływają na testosteron każdego cięższy niż można by się spodziewać. Mówimy o wytrysku; medytacja lub zgodnie z zamierzeniami natury. Rób to zbyt często, a stary, żyjesz poniżej status quo w produkcji testosteronu. Przynajmniej w porównaniu z tym, gdzie możesz być. Na drugim końcu spektrum całkowite wstrzymanie może być równie szkodliwe. Pomiędzy jest zdrowy.

Proste fakty na temat tego nawyku zwiększającego poziom testosteronu:

Po wytrysku następuje 6 dni po następstwie niskiego poziomu testosteronu. Może to być spowodowane stymulacją neurologiczną lub brakiem minerałów… Nie jest to do końca jasne. Ale wiadomo, że testosteron spada przez 6 dni po wielkim wydaniu, a następnie w siódmym dniu osiąga ponadprzeciętny poziom. Możesz przeczytać o tym badaniu bardziej szczegółowo tutaj . Nasz wielki wynos wygląda mniej więcej tak… Nie zwlekaj z „uwalnianiem” długich okresów w krótkich ramach czasowych. Raczej kontroluj swoje ciało i idź mniej więcej 14 dni między nimi. Ten nawyk poprawi Twój testosteron, aby cały czas zyskiwać na siłowni, jednocześnie poprawiając relacje interpersonalne z kobietami (sam to zbadaj).

# 3 Bądź stworzeniem światła lub drapieżnikiem oceanu

Jedzenie dużej ilości świeżych ryb i spędzanie czasu na słońcu to bardzo skuteczne sposoby na zwiększenie spożycia witaminy D. Jaka jest główna korzyść z podniesienia twojego D, o którą się martwimy? Oczywiście testosteron. Istnieją niezliczone badania, które rażąco stwierdzają, że FACT, że nieodpowiednia witamina D utrudni produkcję testową przez cały czas, a uzyskanie dużej ilości D da ci słodki impuls w dużym T.

Jaki jest nasz zwrot z tej historii, którą już słyszałeś. Cóż, naszym zwrotem akcji jest to, skąd pochodzi D. Mówimy: weź to z jedzenia lub z Ra. Raz po raz będzie to bardziej efektywne, a także zyskasz niezliczone inne korzyści w tym procesie.

# 4 Konkurs zwiększa twoje poziomy T (hipoteza wyzwania)

Pomyśl o każdym razem, gdy zmierzysz się z innymi mężczyznami. Wcześniej chciałeś wygrać; ale podczas faktycznej aktywności chcesz dominować. Coś cię spotyka i gra zmienia się w twoim mózgu. Zwycięstwo staje się wszystkim. Okazuje się, że istnieje znacząca odpowiedź na testosteron, gdy konkurujesz z innymi samcami. Odpowiedź testosteronu, która przy odpowiednim skupieniu mentalnym pozwala zwiększyć i wykorzystać na prawie każdą interakcję. O hipotezie wyzwania możesz przeczytać tutaj . Co polecamy Mów poważnie i atakuj swoje cele jak szef. Rób wszystko, co musisz zrobić, aby wejść w ten sposób myślenia. Jest to sposób myślenia, który podnosi poziom testowania i promuje cię w naturalny sposób przyzwyczajenie 1.

# 5 Jedz, aby wesprzeć męskość

Właściwa dieta mężczyzny jest absolutnie niezbędna do utrzymania dobrego poziomu testów. Jeśli nie masz nic, nie wiem, co to znaczy, lub chcesz zobaczyć, co masz, zalecamy sprawdzenie naszych podstawowych produktów do budowania mięśni . Te podstawowe produkty spożywcze koncentrują się na białkach, składnikach odżywczych, zdrowych tłuszczach i niskim trawieniu glikemicznym. Zastąp niektóre przetworzone bzdury z zamrażarki kilkoma z tych punktów zszywek, a poziomy testosteronu i stan fizyczny wprowadzą zmianę na lepsze.

# 6 Alkoholowe dłonie testosteronu, przestań go pić

Uderzy to mocno u wielu facetów i możesz tego nienawidzić, jeśli chcesz – ale alkohol jest zabójcą testosteronu. Jeśli przyszedłeś na tę stronę z myślą, że twoje poziomy testowe są zbyt niskie lub po prostu chcesz zwiększyć swój poziom; następnie puść drinka. Jak widać w tym artykule naukowym , regularne picie zamienia wątrobę w maszynę rozkładającą testosteron.

Dla nas picie i wchodzenie w ten zmieniony stan umysłu nie jest warte kosztów, które obciążają nasz stan pierwotny. Możesz sam to zrobić, w końcu to twoje życie.

To kończy nasze 6 nawyków podnoszenia poziomu testosteronu. Podsumowując, jeśli potrafisz zastosować kilka z tych nawyków, będziesz silniejszy. Ale, ogólnie rzecz biorąc, mamy nadzieję, że przynajmniej podobały ci się te wskazówki i skorzystałeś z naszych cytowanych źródeł, aby dowiedzieć się nieco więcej na temat tych wszystkich nawyków i ich wpływu na poziom testu i mentalność. Ciesz się resztą strony, jeśli lubisz kulturystykę, ćwiczysz i ogólnie stajesz się silniejszą osobą. Możesz trafić do nas poniżej dowolnymi pytaniami lub dodatkami do tego.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *