Menu

Tabletki przedtreningowe Vs Proszek

Coraz większym pytaniem w branży suplementów jest debata pomiędzy tabletkami przedtreningowymi a proszkami przedtreningowymi.

Poważnie, jak wygodne i łatwe byłoby otrzymywanie wszystkich suplementów za pośrednictwem pigułek?

  • Przed treningiem – po prostu weź pigułkę.
  • BCAA – po prostu weź pigułkę.

Tutaj przeanalizujemy różnicę między tymi dwiema formami przedtreningowymi i wyjaśnimy ci, dlaczego absolutnie nie jest to przypadek osobistych preferencji. Istnieje w rzeczywistości doskonały sposób na uzupełnienie okna przed treningiem.

Porównanie dwóch: pigułek vs suplementów w proszku

Zalety tabletek przedtreningowych:

  • Wysoce przenośny
  • Mniejsze zapotrzebowanie na wodę
  • Zero Mixing

Zalety proszku przedtreningowego:

  • Większa formuła
  • Szybkie działanie
  • Brak połykania twardych przedmiotów

Dlaczego tabletki przedtreningowe nie mają proszku?

Pod koniec dnia chodzi o właściwe dawkowanie. Pigułki przedtreningowe po prostu nie są w stanie zapewnić odpowiednich dawek, które poprawiły wyniki badań klinicznych. Z drugiej strony proszek może i często będzie, jeśli wybierzesz odpowiedni suplement.

Kiedy weźmiesz pigułkę przedtreningową, dostaniesz energię. Ale to często wszystko, co dostaniesz. Bardzo łatwo jest włożyć skuteczną dawkę kofeiny do pigułki, ale skuteczne składniki, takie jak BCAA i kreatyna, po prostu nie pozwolą na wymieszanie w postaci pigułek. Przynajmniej nie w skutecznych dawkach.

Dygresja:

Gdyby możliwe było zmieszczenie w pełni funkcjonalnej formuły w pigułce, z pewnością rozwiązalibyśmy głód na świecie. To samo dotyczy pigułek białkowych – po prostu nie można uzyskać 20 gramów białka w 1/2 gramowej pigułce.

Proszek przed treningiem jest bardziej skuteczny pod względem celów

Tabletki przedtreningowe nigdy nie pokonają wysokiej jakości proszku przedtreningowego . Nigdy. Proszki przedtreningowe są zdominowane przez fakt, że mogą przekraczać 10, 20, nawet blisko 30 gramów składników aktywnych w jednej porcji. Z drugiej strony pigułki są ograniczone do maksymalnie około 2 do 3 gramów. Stwierdzono bardzo niewiele składników, które klinicznie zwiększają wydajność w tak małej dawce, nie mówiąc już o innych.

Jak wziąć proszek przed treningiem, a także uczynić go wygodniejszym

Największą atrakcją tabletek przedtreningowych jest ich wszechstronność i wygoda. To bardzo prawda. Ale twój proszek może być również.

Jeśli masz problem z noszeniem proszku lub pojemnik jest po prostu zbyt duży do tego, co robisz; mamy rozwiązanie:

Aby łatwiej było zarządzać swoim proszkiem przedtreningowym, zdobądź tani lejek z bodybuilding.com lub porównywalnego źródła, które ma czapki na każdym końcu. Następnie po prostu załaduj łyżkę rano do tego lejka, zakryj ją i wrzuć do torby. Stamtąd trzymaj pod ręką butelkę z wodą, a kiedy nadejdzie czas na siłownię, wystarczy odkręcić lejek i wlać swój proszek pwo do butelki z wodą, wstrząsnąć i wypić.

Teraz, gdy jesteś gotowy na trening, masz odpowiedni profil składników do działania, a ostatecznie będzie lepiej usytuowany, aby osiągnąć swoje cele na drodze.

Popularne suplementy w formie tabletek

Tak więc pigułki przedtreningowe nie są dobrym rozwiązaniem; ale kilka klas suplementów treningowych może to odnieść. Suplementy treningowe, które świetnie sprawdzają się w postaci tabletek, obejmują: spalacze tłuszczu, boostery testosteronu, suplementy ZMA i boostery tlenku azotu.

Te 3 klasy suplementów były tradycyjnie stosowane w postaci tabletek. Głównie z powodu braku potrzeby „natychmiastowego pobrania”, obecności ostrych składników smakowych, transportu zdolności przez kwas żołądkowy i prosty fakt, że duża ilość masowo dozowanych składników nie jest potrzebna. Przejrzeliśmy te suplementy i możesz je znaleźć, a także rankingi za pomocą naszego paska narzędzi w górę, pola wyszukiwania w prawym górnym rogu, a nawet 10 najlepszych podglądów list na prawym pasku bocznym.

Suplementy, które zazwyczaj nie są skuteczne w postaci tabletek

Tak więc, jeśli powyższe suplementy są skuteczne i działają dobrze w postaci tabletek, jakie suplementy nie działają? Jak wiesz, treningi wstępne nie działają dobrze w postaci tabletek ze względu na ograniczenie rozmiaru. Ta sama zasada dotyczy:

  • Suplementy BCAA
  • Suplementy Białkowe
  • Większość suplementów kreatynowych
  • Suplementy na przyrost masy ciała

Aby uzyskać maksymalny efekt lub często jakikolwiek efekt, potrzebne są dawki powyżej 10 gramów; ilości, których pigułki po prostu nie są w stanie dostarczyć.

Wnioski dotyczące proszku przedtreningowego vs pigułki

Jak widać, w przypadku suplementów przedtreningowych – forma proszku jest znacznie lepsza.

Tak, istnieje kilka klas suplementów treningowych, które działają dobrze w postaci tabletek. Ale suplementy przedtreningowe, śródtreningowe i potreningowe nie są jednym z nich!

Skomentuj poniżej, jeśli masz jakieś pytania lub przydatne informacje, które możesz dodać do tego tematu!

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *