Menu

Suplementy wytrzymałościowe do biegania

Bieganie jest tak oczywiste, że nawet zabawne. Przeciętne ludzkie ciało jest w stanie pokonywać półdługie odległości, ale to nie znaczy, że przeciętny umysł może wykorzystać ten pełny potencjał. Nawet nie blisko! Tak więc, dla biegaczy, którzy codziennie to robią, szanujemy cię za twoje poświęcenie i cieszymy się, że inni ludzie tacy jak my są na świecie.

Tutaj w BestWorkoutSupplementsBlog.com specjalizujemy się w suplementach treningowych i sportowych. Jesteśmy dumni z możliwości przeglądania zastrzeżonych mieszanek, odrzucania szumu i przesysania wszystkich dostępnych produktów, aby znaleźć najlepsze. Jak zobaczycie tutaj, wykonaliśmy całkiem niezłą robotę dla klasy, którą lubimy nazywać: Najlepsze suplementy dla biegaczy – energia i wytrzymałość .

Jeśli chodzi o suplementację do biegania i suplementację sportową, musimy zalecać suplementację z umiarem i badanie własnego ciała. Praca, którą wykonujesz, jest intensywna, a wiele produktów, które są reklamowane do ćwiczeń, naprawdę nie są dobre dla sportowca biegającego pełną prędkością przez długi czas.

Dlatego na tej liście nie znaleźliśmy żadnych produktów, które zawierają znaczną kofeinę lub inne agresywne stymulanty. Tak, niektórzy faceci idą tą drogą i sięgają po silny stymulator przed treningiem, ale nie jest tego warte. Pozostaw to kulturystom, którzy lubią takie rzeczy i nie robią intensywnych ćwiczeń cardio.

W końcu, jeśli chcesz osiągnąć długofalowy sukces, w wielkim schemacie rzeczy musimy odżywiać twoje ciało do zwycięstwa, a nie wypijać je. W zależności od Twojej aktywności niektóre z tych produktów mogą nie być dla Ciebie ze względu na zawartość kreatyny. Więc jeśli w produkcie jest kreatyna, powiemy ci. Wszystko, co musisz zrobić, to przeczytać opis, który dostarczyliśmy naszemu intelektowi, a stamtąd możesz kontynuować badania.

Bieganie suplementy energii i zasięgu

Suplementy energii i wytrzymałości dla biegaczy

Poniżej znajduje się kilka świetnych suplementów dla zwiększenia energii i wytrzymałości dla biegaczy. Ta lista jest naszą opinią i możesz zauważyć kilka stałych suplementów, które są również wymienione na liście najlepszych przed treningami bez kofeiny . To nie pomyłka, wiele z tych suplementów jest wymiennych. Jednak ta lista tutaj w szczególności będzie zawierać mniej kreatyny i więcej węglowodanów, aminokwasów i innych składników, które przenoszą energię i wytrzymałość biegaczy na wyższy poziom.

Pamiętaj, że nie ma magicznej kuli
Kiedy mówimy o tych suplementach, przypomnijmy ci kilka rzeczy. Chociaż takie dodatki pomagają, nie wykonują pracy dla Ciebie. Pamiętaj więc, że jesteś rdzeniem swoich wysiłków. Wszystko zaczyna się od Ciebie i Twojej podstawowej diety. Stamtąd takie dodatki mogą znacznie poprawić twoją grę, ale niekoniecznie drastycznie.

Podsumowując, suplement nie zabierze Cię od nie biegania do biegania 6 mil dziennie przez noc. Ale możesz mieć nadzieję, że już biegniesz 5 mil, aby móc zwiększyć wysiłki do 6 mil względnie bezproblemowo za pomocą wysokiej jakości suplementów do biegania. Ma sens?

Suplementy przed treningiem dla biegaczy i sportowców

Nasz pierwszy wybór do prowadzenia treningów wstępnych trafia bezpośrednio do Complx5 Rivalusa z kilku solidnych i wiarygodnych powodów. Przede wszystkim Complx5 jest suplementem przyjaznym dla uczelni. Oznacza to, że Complx5 jest bezpieczny, etyczny i akceptowany w sporcie prowadzącym testy na leki poprawiające wydajność. Po drugie, każdy składnik przedtreningowca tego sportowca ma na celu zwiększenie siły i wytrzymałości podczas ćwiczeń na podstawie cardio. Teraz oczywiście trzeba zwrócić na to uwagę.

Formuła tego suplementu do biegania jest dość prosta i prosta, jak widać. Mamy zmikronizowany wodorowęglan do bezpośredniej walki z kwasem mlekowym, N-acetylo tyrozynę do wspierania energii, cytrulinę do zwiększenia przepływu krwi i metabolizmu magazynowania tłuszczu, beta alaninę dla wytrzymałości wraz z czerwonym żeń-szeniem dla energii i krążenia. Połącz te wszystkie korzystne składniki w łatwą do spożycia 5 gramową porcję, a otrzymasz swój nowy suplement przed grą, który możesz zabrać przed wyścigiem, grą, pływaniem lub jakimkolwiek innym zadaniem związanym z ćwiczeniami cardio!

Istnieją dodatkowe przedtreningówki, które są świetnymi opcjami dla biegaczy i sportowców o wysokiej intensywności. Aby uzyskać dobry wybór, możesz przejrzeć naszą listę bezpłatnych treningów bez stymulantów. Jeśli jesteś sportowcem kolegialnym, zalecamy dalsze spojrzenie na Complx5 firmy Rivalus. Ale dla wszystkich innych możesz śmiało zobaczyć wszystko, co jest dla Ciebie dostępne. Jest to szczególnie atrakcyjne dla osób próbujących budować mięśnie podczas biegania.

Liczą się one jako suplementy wytrzymałościowe dla biegaczy
Jak możesz zauważyć, wiele z tych suplementów do biegania zawiera składniki oparte na wytrzymałości, takie jak aminokwasy rozgałęzione i mieszanki węglowodanów. To nie pomyłka. Specjalnie wybraliśmy te suplementy w podwójnym celu: lepszego rozpoczęcia biegu, a następnie podniesienia go do maksimum z lepszą wytrzymałością dzięki aminokwasom i węglowodanom. Biorąc to pod uwagę, możesz również rozważyć przyjmowanie mniejszych porcji tych suplementów podczas całej aktywności sportowej, aby utrzymać.

Wytrzymałość / węglowodany wewnętrzne dla biegaczy

Nasz pierwszy suplement do biegania wewnątrztreningowego to własny proszek poprawiający wytrzymałość na bazie węglowodanów Cytomax Cytosport. Cytomax jest suplementem skoncentrowanym na węglowodanach, ale zawiera również witaminy i minerały, które działają jako koenzym metabolizmu podczas ćwiczeń. Ponadto Cytomax ma niewielki kompleks BCAA we wzorze, który może sprzyjać metabolizmowi aminokwasów wraz z bardzo małą porcją kofeiny. Zazwyczaj nie jesteśmy zwolennikami kofeiny w suplementach na bazie wytrzymałości. Ale na porcję Cytomax zawiera 35 miligramów kofeiny, co stanowi około jednej trzeciej filiżanki kawy. W przypadku większości biegaczy nie powinno to powodować negatywnych skutków, takich jak zwiększone tętno. Ale możesz spodziewać się zwiększenia energii wraz z „redukcją wysiłku”, co jest podstawową korzyścią kofeiny w suplementach ćwiczeń.

Standardowe wskazówki dla tego suplementu węglowodanowego są następujące, a jeśli podjęte odpowiednio powinny zapewnić najlepsze wyniki wytrzymałości. Zmieszaj jedną miarkę w butelce o standardowym rozmiarze (około 400 ml) lub dwie miarki w większej butelce z wodą (np. 700 ml i więcej). Stamtąd pij około 5 uncji wody co 15 minut. Oczywiście możesz to przybliżać i dostosowywać w zależności od intensywności i potrzeb organizmu.

Naszym drugim wyborem do suplementacji węglowodanów podczas biegu jest SBR firmy Infinite Lab. Pod wieloma względami ten suplement jest podobny do Cytomax, a może nawet lepszy. Opieramy to na węglowodanach pochodzących z woskowatego labiryntu oraz obecnych witamin, minerałów i przeciwutleniaczy. Jedynym powodem, dla którego nie wymieniliśmy SBR powyżej Cytomax, jest cena. Obecnie Cytomax to kradzież w cenie około 50 centów za porcję. Z drugiej strony SBR przekracza dolara na porcję. Dla nas ta cena ma znaczenie, ale możesz sam o tym zdecydować.

Oprócz węglowodanów, witamin, minerałów i przeciwutleniaczy obecnych w SBR występuje również matryca kreatynowa. To wyeliminuje SBR z większości dyscyplin sportowych, ale o ile nam wiadomo, jest to dopuszczalne w przypadku triathlonistów i innych zawodów. Celem kreatyny w suplemencie wytrzymałościowym jest dostarczenie dodatkowych cząsteczek energii w mięśniach i tkance neurologicznej na czas dużej intensywności. Dla wielu będzie to korzystne, ale jeśli osobiście nie radziłeś sobie z kreatyną z powodu braku równowagi wody, podejdź ostrożnie.

Endurance BCAA – Aminokwasy do biegania

W przypadku biegów o wysokiej intensywności, czyli sprintów i biegów o długości 1 mili, suplement BCAA o wytrzymałości może być idealny. Przyjmowanie BCAA przed lub podczas biegu nabierze dwóch efektów. Po pierwsze, aminokwasy zapewnią dodatkową energię komórkom mięśniowym, zmniejszając w ten sposób zmęczenie. Po drugie, napływ aminokwasów stymuluje wzrost i regenerację mięśni. Tam, gdzie w grę wchodzą węglowodany na długie biegi, BCAA mogą zwiększyć wytrzymałość sprinterów i pozwolić na wzrost mięśni. Nie mamy tutaj idealnie specjalnych suplementów BCAA dla biegaczy, ale możesz zobaczyć naszą najlepszą listę suplementów BCAA Intra Workout, aby uzyskać kilka pomysłów.

Idź tam i biegnij ciężko niezależnie
Wszystko zależy od ciebie. W końcu niektórzy ludzie tacy jak ty mają ją, a większość ludzi na świecie nie ma jej. Gdy szlaki stają się trudniejsze, mięśnie zaczynają boleć i chcesz przenieść swoją grę na wyższy poziom – spójrz na suplementację z dużą ilością badań. Ale do tego czasu nie musisz się pocić drobiazgów. Aby rozpocząć, suplementacja nie jest wymagana, wystarczy postawić jedną stopę przed drugą. Ale potem, gdy stanie się poważna, pamiętaj o nas!

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *