Menu

Suplementacja siarczanem agmatyny (Agmatine Sulfate Supplementation)

Wprowadzenie do siarczanu agmatyny:

Składnik siarczan agmatyny jest rzucany w branży suplementów, jakby to był jakiś hardkorowy potwór z pompy… Jest i nie jest. Pomimo tego, że jest powszechnym śladowym metabolitem l-argininy, tlenek azotu jest tylko jednym z efektów działania siarczanu agmatyny na organizm.

Chociaż agmatyna wpływa na tlenek azotu, jest raczej mechanizmem kontrolnym w całym procesie, który zapobiega zbyt niskiemu, jak i zbyt wysokiemu poziomowi tlenku azotu. Agmatyna utrzymuje tlenek azotu w znormalizowanym zakresie. Dla porównania, L-arginina działa tylko w celu zwiększenia poziomu tlenku azotu.

Siarczan agmatyny, inna metoda działania oparta na wiedzy, ma wpływ na twoje nerwy. W szczególności siarczan agmatyny może zwiększyć siłę impulsów nerwowych, poprawić ostrość umysłu i funkcje poznawcze, a także kilka innych sztuczek w rękawie metabolicznym.

Przyjrzyjmy się głębiej i lepiej zrozumiemy ten składnik.

Agmatyna na tlenek azotu (pompa)

Prawie każdy produkt zawierający siarczan agmatyny robi to w celu promowania swoich korzyści związanych z tlenkiem azotu. Chociaż agmatyna nie jest prawdziwym wzmacniaczem tlenku azotu. Raczej moduluje cały układ do równowagi.

Różni się to od działania składników takich jak l-cytrulina i buraki, ponieważ działają one tak, aby podnieść poziom tlenku azotu tak bardzo, jak to możliwe, aż do wyczerpania.

Co zatem mówią obecne badania na temat związku siarczanów agmatyny z produkcją tlenku azotu?

Nauka za agmatyną i tlenkiem azotu:

Na siłowni faceci rozmawiają o tym, że Agmatine daje im pompę. W laboratorium wyniki sugerują coś wręcz przeciwnego.

  • Okazuje się, że Agmatyna selektywnie hamuje iNOS (najszerszy stymulator syntezy tlenku azotu, zwany nieselektywnym) [ Agmatyna na zaburzenia zapalne ]. Chociaż może to być ściśle związane z początkiem produkcji odpowiedzi zapalnej NO na skutek choroby lub urazu.
  • Interesuje nas to, w jaki sposób Agmatyna zwiększa tlenek azotu poprzez modulowanie receptorów alfa-2 adrenergicznych, jak sugeruje to badanie w tym artykule … Jednak z naszej perspektywy wygląda na to, że to działanie rozszerzające naczynia krwionośne z Agmatyny jest bezpośrednie i nie jest przeprowadzane przez tlenek azotu …

Niektóre badania sugerują, że agmatyna hamuje produkcję tlenku azotu, chociaż może to nie być związane z rozszerzeniem naczyń krwionośnych (rozszerzenie żył) NIE. Chociaż z drugiej strony badania sugerują, że Agmatyna wytwarza tlenek azotu, po prostu nie mogą całkowicie wyjaśnić, w jaki sposób.

Dolna linia:

jest to bardzo skomplikowane i nie ma żadnych aktualnych badań jasno stwierdzających tutaj prawdę.

Agmatyna na impulsy nerwowe

Agmatyna wydaje się również odgrywać rolę w sile i transmisji impulsu nerwowego. Dlatego po przyjęciu suplementu agmatyny wolnego od stymulantów możesz zauważyć przewagę poznawczą, której się nie spodziewałeś.

Siła impulsu nerwowego:

Po spożyciu najwyższe poziomy agmatyny w organizmie można znaleźć w centralnej tkance nerwowej. W CNS uważa się, że Agmatyna działa jak neuroprzekaźnik, zwiększając moc sygnałów. Ta zwiększona intensywność sygnału może prowadzić do lepszego połączenia umysł-mięsień [ Agmatyna w szlakach neuronalnych ].

Poprawa funkcji poznawczych:

W ten sam sposób, w jaki Agmatyna działa jak neuroprzekaźnik, zwiększając sygnały z mózgu do mięśni, Agmatyna zwiększa również funkcjonalność mózgu.

Idąc nieco dalej, Agmatyna dość łatwo przekracza barierę krew-mózg, gdzie również podnosi poziom tlenku azotu, a tym samym dopływ krwi do mózgu [ stężenie agmatyny w tkance mózgowej ].

Dodatkowe zastosowania:

Oprócz rozszerzenia naczyń krwionośnych, siły nerwowej i poprawy funkcji poznawczych – agmatyna może zwiększać głód, poprawiać dostarczanie składników odżywczych szczególnie do mięśni, a także radzić sobie z bólem związanym z nerwami (głównie kręgosłupa).

Dolna linia:

siarczan agmatyny wykracza daleko poza modulowanie tlenku azotu. Najbardziej zauważalnymi efektami dla osób podnoszących ciężary mogą być efekty poprawiające nastrój.

Podsumowując – agmatyna legitymacji

Od początku do końca agmatyna jest całkiem fajnym składnikiem. Tak, samodzielny jest w porządku, ale taki składnik naprawdę będzie świecił, gdy położysz go na wierzchu już i tak radykalnej formuły.

Mając to na uwadze, nie daj się nabrać na tanie przedtreningówki, które wykorzystują agmatynę jako swoją zbawienną zaletę… Zamiast tego sięgnij po superdozę przedtreningową, która następnie wylewa dodatkowe ciasto na polewę z agmatyny! Pokochasz to, my na pewno to zrobimy!

Szybki przegląd siarczanu agmatyny: Jeśli twój obecny suplement przedtreningowy zawiera siarczan agmatyny, świetnie! Jest to skuteczny sposób na zwiększenie skupienia, połączenia mięśni umysłu, a także niektórych pomp. Choć jest przydatny, nie jest spektakularny … więc jeśli Twój produkt zawiera większe niż kiedykolwiek życie, należy go sceptycznie podchodzić do marki, jego wiedzy i ogólnej etyki.

Szybkie mocne strony: Poprawia siłę impulsów nerwowych, poprawia skupienie, poprawia nastrój, reguluje tlenek azotu, może zmniejszać ból nerwów, zwiększa połączenie umysł-mięsień, może zwiększać głód.

Szybkie niedociągnięcia: niektóre źródła są niskiej jakości. Czy w niektórych przypadkach może powodować dyskomfort w żołądku, biorąc pod uwagę jakość pozyskiwania produktów?

Jak zażywać Agmatynę: jako przed treningiem, od 15 do 30 minut przy około 750 do 1500 miligramów. Możesz również wziąć go w celu poprawy ostrości jak nootropowy. Ten składnik jest powszechnie spotykany w treningach wolnych od stymulantów, jednak jest on nieco stymulujący… Mając to na uwadze, weź co najmniej 2 godziny przed snem.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *