Menu

Buraki dla sportowców i kulturystów

Odkąd po raz pierwszy miałem przed treningiem Iron Pump, który nie jest już dostępny na rynku, interesowałem się burakami jako potencjalną pomocą treningową.

Widzisz, Iron Pump nie był twoim średnim przed treningiem…

To był Arnold Schwartzeneggars „Arnold Series” przed treningiem… I to coś dla mnie znaczyło.

Szybko do przodu, a cała seria Arnold została przerwana, ponieważ producenci, Musclepharm , zostali skazani za wzbogacanie swoich produktów białkowych.

Co gorsza, na podstawie moich badań i osobistych testów rzeczywista ilość azotanów buraków ćwikłowych w żelaznej pompie nigdy nie była wystarczająca, aby wywrzeć znaczący wpływ…

Wielka niespodzianka wynikająca z produktu jednego z największych konglomeratów suplementów, prawda?

Ale niezależnie od tego, postawiłem mnie na ścieżce, aby dowiedzieć się, w jaki sposób suplementy z buraków mogą poprawić wyniki sportowe i zdrowie. Moimi produktami wybranymi do tego przedsięwzięcia byli liderzy branży: SuperBeets i BeetElite.

Usługi z buraków dla sportowców

Oto, co możesz zyskać, biorąc suplementy z buraków

Podczas badań natknąłem się na wiele „niesamowitych 20 korzyści z buraków”… I muszę was wszystkich ostrzec, większość z nich to prawda!

Oto uzasadnione korzyści z przyjmowania suplementu w proszku z buraków:

  • Zwiększony przepływ krwi z powodu rozszerzenia naczyń wywołanego tlenkiem azotu.
  • Zwiększona wytrzymałość dzięki zwiększonemu przepływowi krwi.
  • Poprawione zdrowie mózgu, pamięć i wydajność – ponownie z powodu zwiększonego przepływu krwi.
  • Poprawiona produkcja czerwonych krwinek dzięki burakom bogatym w żelazo.
  • Niektóre korzyści przeciwutleniające.

A jeśli jesteś prawdziwym realistą i sceptycznym tak jak ja, to rozsądne granice suplementów w proszku Beetroot. Jest niesamowity pod każdym względem, ale jego zaktualizowane efekty są ograniczone.

Jak burak ćwiczy szczególnie sportowców.

Suplementy z buraków teoretycznie mają 4 znaczące korzyści dla sportowców wymienionych wcześniej. Burak poprawi krążenie, co poprawi wydajność i funkcje poznawcze, zwiększy liczbę krwinek czerwonych i zapewni ochronę antyoksydacyjną.

Ale dodatkowo Burak stanowi naturalną alternatywę dla syntetycznych suplementów wzmacniających tlenek azotu.

Teraz nie mówili, że są okropne, ale naturalne alternatywy zawsze są czymś, co można podziwiać. Tutaj możesz zobaczyć nasze najlepiej oceniane składniki tlenku azotu .

Czego doświadczyłem biorąc suplementy z buraków

Myśl o piciu proszku z buraków początkowo wydawała się rażącym pomysłem, jednak byłem mile zaskoczony, jak dobrze smakowały SuperBeets i BeetElite. Są łagodne, z odrobiną wiśniowej słodyczy… Ogólnie lekkie, orzeźwiające i przyjemne w smaku.

Po suplementacji naprawdę nie zauważasz zbyt wiele.

Czujesz się trochę lepiej, bardziej obecny i zdrowszy – ale to nie jest tak, jak wypicie filiżanki kawy, gdzie efekty są natychmiastowe i oczywiste.

Burak ćwiczyć przed ćwiczeniami

Prawdziwym powodem, dla którego eksperymentowałem z burakami, było zwiększenie moich wyników sportowych.

Próbowałem brać zarówno BeetElite, jak i SuperBeets w kilku różnych warunkach – samodzielnie, przed treningiem, podczas treningu itp.

Odkryłem, że produkty Beetroot wywarły największy wpływ, jeśli zostały dodane do suplementu przedtreningowego (dobrego lub złego).

Uwaga: Nie wiesz, co to jest przedtreningówka? Możesz dowiedzieć się, co robią przedtreningówki .

Wyniki

W dni, w których brałem Beetroota i tylko Beetroota – stwierdziłem, że mój ogólny wynik nadal był całkowicie podyktowany moim nastrojem lub ilością snu, który poprzedniej nocy. Tak, pojawiło się dodatkowe odczucie „pompowania”, szczególnie w przypadku BeetElite o wyższej dawce… Ale dla mnie to nie zmieniło gry, bo jestem narkomanem, którym jestem.

Ale w dni, w których dodawałem Beetroota do suplementu przedtreningowego, nastąpiły większe zmiany. Przed treningiem nie tylko naprawdę mnie wciągnęło, ale mogłem poczuć dodatkową pompkę Beetroot i podmuch wytrzymałości.

Zasadniczo trwałem dłużej niż gdybym miał tylko trening przedtem lub sam Burak.

Suplement w proszku z buraków

Wszystko razem dzięki suplementom w proszku buraka ćwikłowego

Suplementy w proszku buraka ćwikłowego, takie jak SuperBeets i BeetElite, stanowią zdrowy i pożywny sposób na zwiększenie zawartości tlenku azotu i związane z tym korzyści.

Dla kogoś takiego jak ja, który jest przyzwyczajony do bardziej agresywnych suplementów – korzyści nie były tak powszechne.

Jednak dla tych, którzy nie biorą regularnie suplementów zwiększających wydajność – na pewno zauważysz dodanie buraków do swojej diety i protokołu treningowego.

Jeśli chodzi o cenę, brak ryzyka i wyraźne korzyści – jestem solidnym zwolennikiem wysokiej jakości suplementów buraczanych. Co więcej, uważam, że pasuje do szerokiego wieku i ma szeroki zakres zastosowań, dzięki czemu jest przyjazny dla rodziny.

Nasze zalecane suplementy z buraków

Obecnie dwa produkty HumanN SuperBeets i BeetElite kradną zwycięskie medale. Naprawdę jeszcze nie próbowałem niczego innego. Po dalszej suplementacji zrobię to w pierwszej piątce lub w pierwszej dziesiątce, jeśli konkurencja jest istotna i należy wyróżnić dobro naszej społeczności.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *