Menu

Przedtreningowe i Stymulanty Palnika Tłuszczu – Bezpieczne, Szkicowate i Zakazane!

Stymulanty są najczęstszą klasą suplementów poprawiających wydajność. Pomyśl tylko, kiedy ostatni raz poszedłeś na siłownię, wcisnąłeś się na egzamin lub wyruszyłeś w podróż bez obciążania ciała produktami stymulującymi ośrodkowy układ nerwowy?

Praktyka jest tak powszechna, że w świecie fitness nawet napoje białkowe nie mogą konkurować!

Ale pomimo masowego odwołania znanych i społecznie akceptowalnych stymulantów, takich jak kofeina i zbieżne stymulanty znajdujące się w kawie i herbacie – istnieje wiele innych unikalnych stymulantów stosowanych w branży suplementów.

Te stymulanty, które są szczególnie wykorzystywane przez przemysł suplementów, właśnie dlatego tu jesteś. Aby dowiedzieć się, jak rozciągnąć granice swojego umysłu, pochłonąć magazyny tłuszczu w płomieniach i odpisać zmęczenie na kolejne życie!

Ale uwaga: nie wszystkie stymulanty są bezpieczne i wybaczające. Nawet popularne stymulanty stosowane w legalnych spalaczach tłuszczu i suplementach przedtreningowych mogą dawać związek. W końcu dla każdej akcji występuje równa i przeciwna reakcja. W przypadku zwiększenia stymulacji ośrodkowego układu nerwowego może to oznaczać konieczność poważnego naładowania po zakończeniu stymulacji.

Podobnie nadużywanie używek, jak każdego innego produktu spożywczego, może stanowić zagrożenie dla zdrowia i śmiertelności. Więc zawsze graj bezpiecznie i nie zachowuj się głupio tylko dlatego, że jesteś w stanie zdobyć się na tym.

Pełna lista stymulantów przedtreningowych i spalaczy tłuszczu

Tutaj przedstawimy Ci wszystkie stymulanty, z którymi mieliśmy do czynienia, przeglądając niezliczone produkty przedtreningowe i spalacze tłuszczu. Nazywasz to, wzięliśmy to … I prawdopodobnie masowo w ciągu ostatnich 4 lat, gdy hostujesz tę niesamowitą sieć recenzji suplementów.

Kolejność tych składników jest od najniebezpieczniejszych do najbezpieczniejszych!

Niebezpieczne stymulanty we wcześniejszych treningach i spalacze tłuszczu

DMAA (1,3-dimetyloamyloamina, metyloheksanamina, ekstrakt z geranium, geranamina, ekstrakt Pelargonium graveolens) – oryginalny superstymulant

DMAA została pierwotnie zsyntetyzowana do stosowania jako środek zmniejszający przekrwienie błony śluzowej nosa w 1944 roku. Później ten produkt został dobrowolnie wycofany z rynku przez swojego producenta około 1988 roku. Ale szybko do przodu i około 2005 roku świat kulturystyki zaczął mieć obsesję na punkcie DMAA!

Jedynym problemem jest to, że DMAA nie jest najbezpieczniejszym związkiem (ale jednocześnie nie istnieją dowody odziane w żelazo).

Przy około 4-15 mg DMAA działa rozszerzająco na oskrzela. W większych dawkach DMAA zaczyna wpływać na ciśnienie krwi, tętno i skupienie.

Ale problemy zaczynają się pojawiać, gdy przyjmuje się 80, 90, 100 mg lub więcej. Zgłaszane powikłania związane z DMAA obejmują:

  • Krwotoki mózgowe
  • Arytmia serca
  • I śmierć

Możesz przeczytać wszystko o tym, dlaczego nie zalecamy suplementów DMAA tutaj w tym przeglądzie DMAA . Tak, powinieneś go przeczytać i oprzeć swoją opinię na dostępnych dowodach lub braku dowodów, jeśli jesteś zagorzałym kochankiem DMAA. Czekamy na wszystkie opinie.

DMHA [Octodrine] – Deemed The New DMAA (alias „Będziemy to robić jeszcze trochę po tym, jak DMAA zostanie zbanowany”)

Tak, DMHA (oktodryna) jest uważana za nową alternatywę dla DMAA w odpowiedzi na potencjalne pasma DMAA. Z molekularnego punktu widzenia DMHA i DMAA są niezwykle podobne. Z tego powodu oba emulują podobne efekty.

Zarówno dobre, jak i złe efekty.

Chociaż ten produkt jest szeroko sprzedawany przez marki suplementów pod radarem, nie przeprowadzono żadnych badań dotyczących spożycia przez ludzi. Ten brak badań i brak wysiłków w kierunku badań bardzo dotyczy społeczności naukowej, która uważa DMHA za potencjalnie niebezpieczną. Według naszej wiedzy FDA jeszcze nie zakazała DMHA.

DMBA [AMP Citrate] Wcześniej alternatywa DMAA, która została szybko zbanowana

DMBA jest bardzo podobny do DMAA i DMHA pod względem potencjalnych zagrożeń, ale znacznie mniej skuteczny w rzeczywistej produkcji energii. DMBA, znany również jako AMP Citrate, nie ma żadnych wiarygodnych dowodów klinicznych sugerujących, że robi coś dobrego dla sportowców. Możesz przeczytać to ostrzeżenie przed użyciem DMBA przez naukowców lub list ostrzegawczy FDA tutaj .

Dendrobium – wersja Crystal Meth…

Ekstrakt Dendrobium pochodzi ze storczyków i został spopularyzowany przez DS Craze kilka lat temu. Dzięki Dendrobium w swoich formułach użytkownicy byli w stanie osiągnąć masowo podwyższone stany energii i siły.

Niestety okazało się, że ich Dendrobium wcale nie było ekstraktem. Był to syntetycznie zafałszowany ekstrakt Dendrobium, który zawierał metamfetaminy.
Biorąc to pod uwagę, nie jest to już istotny składnik pobudzający, ponieważ nigdzie nie znajdziesz nigdzie Dendrobium na sprzedaż… Z wyjątkiem może w Nowym Meksyku z Walter White http://www.amc.com/shows/breaking-bad .

Nie zawsze przyjemny, ale bezpieczny środek pobudzający

Yohimbe [johimbina HCL]

Ekstrakt Yohimbe i jego czysty aktywny izolat Yohibine pochodzą z kory drzewa Yohimbe pochodzącego z Afryki. Z umiarem yohimbe jest niezwykle skutecznym spalaczem tłuszczu dla osób ćwiczących podczas postu. Zupełnie puste, te rzeczy działają, gdy są właściwie używane przez przyzwoity okres czasu.

Jednak problem pojawia się, gdy zwiększasz dawkę lub dodajesz inne stymulanty.

Duże dawki johimby mogą powodować szybkie bicie serca, niepokój, a także nadmierne pocenie się. Jak pocenie się tam, gdzie jest ci zimno, ale ociekające potem, jakbyś właśnie wyszedł z sauny.

W takich sytuacjach (za dużo lub z innymi stymulantami) skutki uboczne johimbe nie są idealne.

Można je jednak złagodzić, utrzymując dawki yohimbe poniżej 15 mg, unikając innych stymulantów lub stosując czysty izolowany HCL johimbiny, który przynosi mniej skutków ubocznych.

Ogólnie rzecz biorąc, Yohimbe naprawdę nie jest niebezpieczny… Ale ma swoje możliwe skutki uboczne. Naprawdę chcieliśmy włączyć tu yohimbe jako rozsądną alternatywę dla spalaczy tłuszczu DMAA.

Bezpieczne w granicach rozsądku Przed treningiem i stymulatory spalania tłuszczu

Hordenina

Hordenina jest powszechnie stosowanym stymulantem dodatkowym w wielu spalaczach tłuszczu i suplementach przedtreningowych. Chociaż sam działa jako środek pobudzający, często jest dodawany, ponieważ stwierdzono, że zwiększa ilość czasu, w którym kofeina energetyzuje twoje ciało.

Hordenina jest powszechnie dodawana do suplementów w małych ilościach i dobrze uzupełnia kofeinę i synefrynę.

Synefryna (z rośliny gorzkiego melona)

Synefryna jest izolatem gorzkiego melona i jest bardzo skutecznym stymulantem, który dobrze układa się z kofeiną. Osobiście bardzo kocham synefrynę. W połączeniu z kofeiną zapewnia znacznie przyjemniejsze i trwalsze uczucie energii. Podobnie niesławna awaria może zostać zmniejszona.

Oto kilka najnowszych badań nad suplementacją synefryny:

Synefryna zwiększa utlenianie tłuszczu: W tym badaniu naukowcy ocenili wpływ synefryny na pacjentów wykonujących ćwiczenia od lekkiego do umiarkowanego. Odkryli, że suplementacja synefryną zwiększa utlenianie tłuszczu, jednocześnie zmniejszając utlenianie węglowodanów. Sugeruje to nam, że stosowanie synefryny podczas treningu na czczo może spowodować znaczną utratę tłuszczu. To badanie zostało opublikowane w 2016 r. I można je zobaczyć tutaj .

Synefryna i synefryna z kofeiną Poprawia wydajność ćwiczeń oporowych: Tutaj naukowcy ocenili wpływ zarówno synefryny, jak i mieszanki synefryny i kofeiny na ochotników wykonujących trening oporowy. Okazało się, że obie grupy poprawiły wydajność, podczas gdy grupa mieszanki synefryna-kofeina miała w szczególności wyjątkową poprawę mocy przysiadu i prędkości. To badanie z 2015 r. Można wyświetlić tutaj .

Kofeina (kilka wariacji z nieco innymi efektami)

Dyskutując o używkach podczas treningów i spalaczy tłuszczu, kofeina jest głównym słoniem w pokoju. Praktycznie każdy spalacz tłuszczu i przedtreningówka zawiera kofeinę, a czasem w dużych ilościach, chyba że jest to oczywiście stymulant przedtreningowy lub beztłuszczowy spalacz tłuszczu .

Istnieje wiele rodzajów kofeiny, które stosuje się w suplementach. Zamiast wymieniać wszystko tutaj, zalecamy sprawdzenie naszej szczegółowej listy najlepszych rodzajów kofeiny i źródeł tutaj .

Podsumowując PWO i stymulatory spalania tłuszczu – jest to praca w toku

Powyżej wymieniliśmy niektóre z najbardziej popularnych i kontrowersyjnych stymulantów w przedtreningówkach i spalaczach tłuszczu. Mamy nadzieję, że teraz lepiej zrozumiesz ryzyko związane ze stymulantami, takimi jak DMAA, DMHA i DMBA; a także lepiej docenić kofeinę i synefrynę.

Ten artykuł jest w toku i cieszymy się z twoich opinii i sugestii na temat informacji i stymulantów, które zostaną dodane do tej strony.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *