Menu

Trening wstępny nie działa – 7 rozwiązań

Zadajemy sobie to pytanie przez cały dzień – dlaczego mój przedtreningowiec nie działa?

Kiedy ćwiczysz przed treningiem, powinieneś uzyskać energię; to takie proste. Ale jak wielu z was się dowiedziało, nie zawsze jest to oczywisty przypadek.

Więc o co chodzi i co powinieneś zrobić?

Zanim zadzwonisz, skończy się i powiesz „to przed treningiem jest do bani” lub spróbuj

zrób swój własny trening przed treningiem

, zalecamy upewnienie się, że problem nie jest czymś zewnętrznym przed treningiem.

Tutaj pomożemy Ci rozwiązać problemy z suplementem przedtreningowym i uzyskać wyniki, których szukasz.

DLA POCZĄTKUJĄCYCH:

Ta lista naprawdę nie dotyczy ciebie, jeśli próbujesz nowego przedtreningówki.

Jeśli właśnie kupiłeś przed treningiem i wydaje się, że jest do bani – odwróć butelkę i spójrz na składniki… Możliwe, że ich brakuje.

7 głównych powodów, dla których Twój trening nie działa

1.) Odwodnienie – ilość wody, którą spożywasz przed treningiem i podczas ćwiczeń.

Aby sklasyfikować ją jako umiarkowanie odwodnioną, potrzeba jedynie 4,5% zmniejszenia poziomu wody w organizmie ( 1 ). Połącz to z faktem, że zanim poczujesz pragnienie, jest już za późno i możesz docenić pomysł, że możesz spędzić więcej czasu odwodnionego niż myślisz.

Jeśli jesteś zmęczony, zanim zaczniesz ćwiczyć przed treningiem, spróbuj zmieszać swój trening przed treningiem z dodatkową ilością wody i pamiętaj, aby pić dużo podczas treningu.

Może to bezpośrednio wpływać na nastrój i krążenie, co w przeciwnym razie może negatywnie wpłynąć na to, czy twoje przedtreningowe efekty zaczną się trzymać.

Jedzenie z treningiem wstępnym

2.) Jedzenie – czas posiłków przed wypracowaniem efektów przed treningiem.

Na tej stronie dużo rozmawialiśmy o czasie jedzenia. To ważny czynnik i naprawdę nie można go zignorować. Jeśli chodzi o podejmowanie ćwiczeń, nie powinieneś mieć dużo jedzenia w żołądku.

Ogólna zasada jest taka, że powinieneś unikać spożywania stałego posiłku w ciągu 3 godzin po treningu, średniej wielkości stałego posiłku w ciągu 2 godzin i płynnego posiłku w ciągu godziny.

Dokładnie opisujemy to w naszym najlepszym artykule przed posiłkami .

W ten sposób zmniejszysz zużycie energii spowodowane przez proces trawienia, który jest energochłonny. W razie potrzeby możesz jeszcze zjeść mały posiłek lub wypić 10-15 gramów białka serwatki tuż przed jego podniesieniem; ale niektóre proste aminokwasy najlepiej byłyby podobne do suplementów wewnątrztreningowych.

przed treningiem nie działa

3.) Wielkość porcji – Za dużo przed treningiem może zmniejszyć skuteczność.

Kiedy zaczynasz nowy przedtreningówka, weź zalecaną dawkę lub mniej; nie bierz 2-3 porcji, myśląc, że wiesz lepiej, a następnie powiedz, że przed treningiem było okropne. To nie jest okropne, jest po prostu lekkomyślnie używane przez głupca, który daje złemu rapowi użycie przed treningiem i dostaje dobre rzeczy zakazane.

Pomyśl o tym, chemicy, którzy przygotowują się do treningu – wiedzą, co robią.

Gdyby lepiej było wziąć więcej, a nie mniej, powiedzieliby ci; dzięki czemu możesz szybciej przeglądać produkt i częściej uzupełniać zapasy.

Rozmawiałem z facetami, którzy otrzymali nowe treningi zawierające 200, 300, a nawet 400 miligramów kofeiny, i biorą dwie porcje za pierwszym razem. Następnie wiesz, że są chorzy lub czują się okropnie. To właśnie zrobi ci przeciążenie stymulantem. Jeśli chodzi o pobudzanie, to zdecydowanie krzywa dzwonowa. Kiedy przekroczysz 400 miligramów, schodzisz w dół, w dół, w dół.

4.) Zła dieta – Niedobór kalorii, białka i witamin z grupy B może zmniejszyć moc przed treningiem i zmniejszyć ogólną energię.

Dieta jest wszystkim. Rzadko zdarza się, że czyjejś diecie tak brakuje, że zaczyna ona wpływać na skuteczność suplementów przedtreningowych; ale jest to możliwe.

Węglowodany, białko i podstawowe AA są wymagane do produkcji energii i zasilania. Bez nich nie dostaniesz gwałtownego wzrostu energii bez względu na to, ile kofeiny zażyjesz.

5.) Złe środowisko na siłowni – Niezależnie od tego, co robisz, złe środowisko na siłowni psuje Twój stan psychiczny.

Tego rodzaju rzeczy zdarzają się każdemu od czasu do czasu (mam nadzieję, że nie więcej). To wtedy, gdy idziesz na siłownię, a na każdej ławce, na każdym dziobiącym pokładzie i na każdej pochyłej ławce, z której chcesz korzystać, siedzi gość.

Cholera, nawet koleś bierze na zawsze odpowiednie hantle o odpowiedniej wadze. To zabije Twój nastrój i zwiększy poziom wzmocnionej energii. Wszystko, co możesz zrobić, to włożyć słuchawki douszne i posłuchać dobrej muzyki lub nazwać to dniem i iść spać. A propos…

sen i wydajność

6.) Niedobór snu – Niewystarczający odpoczynek daje złe treningi bez względu na to, co bierzesz.

Brak dobrego snu sprawia, że twoje ciało jest proste, proste i proste. Noc to czas, kiedy twoje ciało wyprostowuje swoje hormony, naprawia je i odświeża umysł. Bez właściwego snu twoje hormony się psują, tendencja do budowania mięśni spada, tendencja do gromadzenia tłuszczu rośnie; i czujesz się cholernie zmęczony. Zdobądź co najmniej 7 godzin, abyś nie musiał się martwić o bzdury.

7.) Nadużywanie / tolerancja na przedtreningówki – Przewlekłe nadużywanie przedtreningowe może stępić i cofnąć efekty suplementacji.

Zdarza się to wielu facetom, którzy poważnie podnoszą. Cały czas ćwiczysz przed treningiem i ostatecznie okazuje się, że niewiele robią. Mogę odnosić się do tego 100%. Bywały chwile, kiedy brałem wielką porcję Bullnox przed siłownią, a potem wracałem do domu i brałem porcję Jack3d, aby pomóc mi studiować na studiach… Codziennie. W końcu odkryłem, że byłem tak wyczerpany każdego dnia, że musiałem to wszystko na jakiś czas poświęcić.

Treningi przed treningami naprawdę nie są przeznaczone do długotrwałego użytku. Tak, możesz poświęcić im kilka miesięcy, ale ostatecznie musisz zrezygnować z drugiego miesiąca, aby zresetować system. W rzeczywistości, biorąc pod uwagę zyski i spalanie tłuszczu, gorąco polecam, abyś wziął trochę wolnego od używek. Byłbyś zaskoczony, jak bardzo może to pomóc.

Jeśli pominięcie codziennego treningu jest zbyt duże, możesz je wymieszać i przejść przed treningiem bez stymulantów. Nie mają tej samej „drgającej” energii, ale nadal będziesz mieć dobrą pompę i ten naturalny wybuch aminokwasu / witaminy B. Nie jest źle; nasze ulubione bezpłatne treningi przed stymulantem są tutaj .

Mam nadzieję, że do końca tej listy ustaliłeś, co czyni twój trening przed treningiem reduktorem treningu. Rozwiązując problem wcześnie i w czysty sposób, możesz uniknąć zwiększania rozmiarów serwowania i szaleństwa w celu obezwładnienia tego, co Cię powstrzymuje. Jest to najlepszy sposób na podejście do wszystkich kwestii związanych z suplementacją podczas treningu siłowego, kulturystyki i ogólnej sprawności. Jeśli przejrzałeś tę listę mówiąc: „Mam to, mam to, mam to; mój przedtreningowiec wciąż jest do bani ”, możesz skorzystać z naszych najlepszych przedtreningówek .

Wszystkie nasze zalecenia dotyczące suplementów są zestawiane i moderowane przez prawdziwych facetów, którzy podnoszą, którzy wiedzą coś o dawkach składników i naukach uzupełniających.

Zasadniczo oszczędzamy czas i zapobiegamy dostawaniu niewłaściwego sprzętu.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *