Menu

Top 5 Suplementów Fitness dla kobiet

Jako kobieta w XXI wieku masz tak wiele sposobów na poprawę swojego zdrowia, urody, ciała i umysłu… To byłaby wielka szkoda, żeby tego nie robić.

Nigdy przedtem w historii kobiety nie miały tak dużej siły i możliwości. Jeśli ktoś powie Ci inaczej lub sprawi, że poczujesz się mniejszy, nadszedł czas, aby go zablokować i ponownie ustawić ostrość, abyś mógł zacząć działać.

Osiągnięcie fantastycznie niesamowitej formy to świetny sposób na zwiększenie wpływów, atrakcyjności i charakteru. Ale nie są to jedyne powody, aby to realizować.

Bez względu na motywacje na tej stronie pomożemy Ci zrozumieć, w jaki sposób suplementy treningowe mogą zapewnić Ci dodatkową przewagę na siłowni. Przy odpowiednim planie tylko Ty stoi na przeszkodzie, aby twoja wymarzona sylwetka stała się rzeczywistością w niedalekiej przyszłości.

Najważniejsze uwagi, zanim zaczniemy:

  • Suplementy są pomocną i ekscytującą pomocą, ale ostatecznie trening jest najważniejszą częścią poprawy kondycji.
  • Twoje ciało jest niezwykle cenne. Kiedy ciężko trenujesz na siłowni, pamiętaj, aby karmić swoje ciało jak najzdrowszą żywnością. W końcu jesteś tym, co jesz… I jestem pewien, że chcesz to organiczne cenne ciało owocowe nad torebką ciała Cheetos!
  • Przeczytaj jeszcze raz te dwa i pozwól mu się zanurzyć ;-).

5 suplementów treningowych, których możesz teraz użyć, aby uzyskać lepszy kształt

Suplementy, które kobiety mogą przyjmować

# 1 Suplementy przed treningiem – Więcej energii na robienie tego, co musisz robić na siłowni!

Suplementy przedtreningowe są naszymi ulubionymi suplementami.

Jeśli nie wiesz, co to są treningi wstępne, są to:

Specjalnie zaprojektowane suplementy energetyczne, które zwiększają Twoją energię, nastrój, motywację, siłę i wytrzymałość na siłowni.

Ponieważ jednak przedtreningówki są tak popularnym suplementem zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet, istnieje wiele produktów różnych marek!

Wiele z tych treningów jest przeciętnych, niektóre są dobre, a jeszcze mniej są tym, co uważamy za „doskonałe”. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, co najlepiej działa przed treningiem, możesz przeczytać nasz najlepiej sprawdzony artykuł przed treningiem dla kobiet tutaj dla naszych ulubionych.

Uwaga: Jeśli jesteś już energicznym króliczkiem energetyzującym, nie przejmuj się suplementami przedtreningowymi. Jesteś niesamowity taki jaki jesteś!

# 2 Kreatyna Suplementy – Zwiększ swoją siłę i napięcie ciała oraz zwiększ łup.

Chcesz wiedzieć, jak sprawić, by jakaś dziewczyna patrzyła na ciebie sceptycznie? Po prostu powiedz im, że powinni brać kreatynę.

Ale prawda jest taka, że kreatyna jest korzystna dla kobiet, podobnie jak dla mężczyzn (

1)

!

Jeśli trenujesz, koncentrujesz się na podnoszeniu ciężarów, takich jak przysiad, wyciskanie nóg, martwy ciąg i wiele innych… Kreatyna może z łatwością stać się twoim najlepszym przyjacielem w przyspieszaniu przyrostów siły i poprawie rozwoju beztłuszczowych mięśni.

I nie, to nie sprawi, że zapuścisz wąsy lub nie będziesz wyglądał jak efektowna wersja Arnolda Schwarzeneggera . Tylko dziewczyny, które biorą sterydy, zbliżają się do tego, a to z pełnym stylem życia w 100% poświęconym temu celowi.

Zamiast tego możesz spodziewać się, że zwiększysz możliwości modelowania sylwetki. Ponieważ jest to sposób, w jaki wiele popularnych modeli podnosi i uzupełnia, aby osiągnąć swój typ ciała.

Możesz dowiedzieć się więcej

o suplementacji kreatyną dla kobiet w tym artykule

napisaliśmy.

Uwaga: Jeśli skupiasz się głównie na ćwiczeniach cardio lub wolisz pozostać w 100% naturalny – nie ma problemu. Jest to po prostu coś, co możesz dodać do swojej diety, aby zyskać dodatkową siłę i napięcie mięśni… Nie jest to wymagane.

Najlepsze napoje proteinowe dla kobiet

# 3 Protein Powder Shakes – Uzupełnij swoje zdrowe odżywianie o zwiększonej dobroci białka.

Wiem, że w głębi serca chcesz zrobić zdjęcie na Instagramie godne pysznego koktajlu proteinowego. Zwłaszcza po długim i wyczerpującym treningu na siłowni! Zabiera satysfakcję ze zwycięstwa po treningu na zupełnie nowy poziom!

Należy jednak zwrócić uwagę na dwie ważne rzeczy:

  1. Spożywanie prawdziwego białka jest znacznie lepsze niż średnia porcja
  2. Musisz wybrać zdrowy proszek białkowy

Próbujemy powiedzieć, że naprawdę nie możesz żyć z koktajli białkowych. Technicznie możesz, ale zrobienie tego nie stworzyłoby ciała twoich snów.

Zamiast tego sposób, w jaki koktajle proteinowe mogą najlepiej służyć twoim celom, polega na dostarczeniu dodatkowego białka do i tak już dbającej o zdrowie diety, abyś mógł zaspokoić potrzeby makroskładników.

Równie ważne jest wybranie zdrowego koktajlu proteinowego, który nie powstrzyma cię od nadmiaru cukru, stanów zapalnych powodujących alergeny i nadmiaru kalorii ( 2 ) ( 3 )!

Naszym ulubionym rodzajem białka jest białko serwatkowe karmione trawą. Przygotowaliśmy

niesamowity przewodnik przeglądu proszków białkowych dla mężczyzn i kobiet tutaj

. Jesteśmy bardzo dumni z produktów edukacyjnych i wysokiej jakości!

Jeśli jesteś weganinem, istnieją inne źródła białka. Pracujemy nad stworzeniem przewodników informacyjnych dla soi, konopi, grochu, pszenicy i innych przyjaznych dla wegan źródeł źródeł białka. Chcemy jednak, aby nasze zasoby informacyjne były dla Ciebie PERFEKCYJNE, więc spodziewaj się, że zajmie nam to do 2019 r. Na badanie, przygotowanie i wzajemną ocenę.

Notranslation

# 4 Suplementy spalające tłuszcz – Zwiększony metabolizm i energia każdego dnia.

Spalacze tłuszczu są często jedną z pierwszych rzeczy, do których zwraca się wiele kobiet (i mężczyzn), aby dokonać ogromnych zmian w swojej budowie ciała.

Mając na uwadze ten idealny obraz, przemysł suplementów chętnie reklamuje „topienie tłuszczu, spalanie tłuszczu itp.”. Ważne jest, aby zdawać sobie sprawę, że większość z nich to reklama i że tak naprawdę powinno być „pomaga zwiększyć dzienne spalanie kalorii”.

Więc spalacze tłuszczu, o co chodzi?

  1. Spalacze tłuszczu mogą pomóc w utracie tłuszczu poprzez zwiększenie całkowitego spalania kalorii
  2. Często będzie to maksymalnie 10% wzrost
  3. Dlatego niezbędna jest odpowiednia dieta i program ćwiczeń

Tak, spalacz tłuszczu może pomóc Ci spalić o 10% więcej kalorii dziennie niż średnia… Co jest świetne i może pomóc, ale nie można na nim polegać!

Więc jeśli spalasz 1500 kalorii dziennie naturalnie – wtedy spalacz tłuszczu może dać ci dodatkowe 150 kalorii spalonych dziennie.

Jak widać, aby spalić tłuszcz i schudnąć, nadal będziesz musiał jeść mniej niż 1500 kalorii dziennie. W przeciwnym razie spalacz tłuszczu po prostu powstrzyma cię przed przybieraniem na wadze tak szybko…

Więc weź to od nas, twoja dieta i trening muszą być twoim pierwszym priorytetem. Stamtąd możesz rozważyć podjęcie

takie etyczne i skuteczne spalacze tłuszczu

sprawdziliśmy.

# 5 Suplementy wielowitaminowe – Ochrona przed niedoborami witamin i minerałów.

Ogólnie rzecz biorąc, suplementy multiwitaminowe są uważane za niezwykle istotne lub za stratę pieniędzy. To zależy od tego, kogo zapytasz, GNC lub dietetyka.
W rzeczywistości odpowiedź leży gdzieś pośrodku.

Nie ulega wątpliwości, że witaminy i minerały są ważne; podobnie jak przeciwutleniacze, enzymy, probiotyki i włókna. Wszystkie te rzeczy są niezbędne, abyś miał życie najwyższej jakości, szczególnie jako kobiety.

Jednak nie powinieneś oczekiwać, że ten dział zostanie w 100% pokryty sproszkowaną odrobiną tego i mało tej pigułki z wieloma witaminami.

Zamiast tego weź multi, jeśli chcesz, a następnie znajdź strategiczne całe jedzenie do zjedzenia lub specjalne potrawy, które są bogate w składniki odżywcze, które Twoim zdaniem mogą Ci brakować. To nie jest najłatwiejsze, ale jest najlepsze.

Notranslation

Ostatecznie wyniki sprowadzą się do tego, jak poważnie traktujesz jedzenie, które jesz i jak trenujesz.

Wiem, o czym teraz myślisz… Cholera, gdyby tylko istniała cudowna pigułka lub proszek! To wszystko jest takie przerażające.

Ale zapewniamy, że MOŻESZ to zrobić. A najlepszym sposobem na dokonanie zmian jest podzielenie ich na partycje w łatwych do zarządzania krokach przejścia.

Zatem krok 1 z pewnością powinien oceniać, z czego składa się twoja obecna dieta. Stamtąd możesz zacząć wprowadzać 1-2 tygodniowe zmiany i rozpocząć nowy styl życia.

Najtrudniejszą rzeczą, jaką możesz zrobić, jest całkowite uzupełnienie lodówki na tydzień z nowymi i zagranicznymi rzeczami… To sprawi, że będziesz bardzo nieszczęśliwy po długim dniu stresu, gdy znajdziesz się naprzeciwko ściany przedmiotów, których nie wiesz, jak to zrobić. gotować, lub jeszcze nie polubiłem.

Podczas tego procesu suplementy mogą pomóc ci przejść przez to, aby osiągnąć cele treningowe, energetyczne i odżywcze. Pamiętaj jednak, że ostatecznie jesteś panem swojej sylwetki, zachowując pełną kontrolę nad dietą i ćwiczeniami !!!

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *