Menu

Wychodząc przed treningiem: Jak i po co jeździć na rowerze

Zmęczony, roztrzęsiony, słaby, niezmotywowany… Dlaczego nie działa twój trening przed treningiem?

Wydaje się, że dopiero w zeszłym miesiącu ten trening przedpołudniowy sprawił, że całkowicie go zmiażdżysz! Intensywna energia, szalejąca dominacja, niekończące się pragnienie ciężarów.

Co się stało od teraz?

Dwie rzeczy:

  1. Twoje ciało przystosowało się i przyzwyczaiło do zwiększenia dawki kofeiny. Oznacza to, że gdy jesteś pod wpływem kofeiny, teraz masz prawie „średnią”.
  2. Zużyłeś swój układ nerwowy i prawdopodobnie wyczerpałeś większość zasobów ciała, które są wykorzystywane przez używki.

W obu przypadkach przedtreningówka nie działa i nadszedł czas na zmianę.

Kiedy nadszedł czas, aby odejść przed treningami

Jeśli bierzesz przedtreningówka z 300 lub więcej miligramami kofeiny, a to naprawdę nie działa już dla ciebie… To zdecydowanie czas na przerwę od suplementów przedtreningowych.

Ale jeśli bierzesz przedtreningówkę, która zawiera 250 mg lub mniej kofeiny na porcję, i bierzesz tylko jedną porcję i tak naprawdę nie pijesz kawy ani nic takiego… Zalecamy przeczytanie tego artykułu, który napisaliśmy – 7 powodów, dla których Twój przed treningiem nie jest działa .

Dlaczego warto zrezygnować z treningów (jeśli jesteś w grupie powyżej 300 mg)

Sama siła woli nie zawsze jest najwygodniejszą drogą do rozłożenia ciężkiej stymulacji przed treningiem. Porozmawiajmy więc najpierw o tym, dlaczego odchodzisz przed treningami, a następnie jak to zrobić.

Cel zejścia ze stymulantów

  • W końcu możesz ponownie zacząć brać ciężkie treningi wstępne (tym razem z umiarem)
  • Będziesz dużo lepiej spać w nocy, a tym samym zbudować więcej mięśni i spalić tłuszcz
  • Twój profil energetyczny będzie lepszy przez cały dzień
  • Będziesz mniej niewolnikiem puchu w puszce
  • Odzyskaj intensywne treningi

Wszystkie te przyczyny same w sobie są warte zachodu. Połącz je, a teraz wiesz, że musisz popełnić. Więc co robisz?

Sposoby na zejście przed treningami

Najłatwiejszym sposobem na przełamanie nawyku przed treningiem jest powstrzymanie zimnego indyka. Wadami zatrzymywania zimnego indyka jest kilka ciężkich wyciągów na początku, a także bóle głowy + zmęczenie przez pierwszy tydzień lub dwa.

Niektórzy faceci wybiorą te metody zamiast zimnego indyka:

  • 50/50 każdego tygodnia: To znaczy, zmniejsz zużycie przed treningiem o połowę na tydzień, następnie o połowę ponownie w następnym tygodniu, a następnie całkowicie wyłącz na 3 tydzień.
  • Przełącznik kawy: Upuść źródło kofeiny PWO dla źródła kofeiny kawowej – około 100 mg na filiżankę. Następnie, po pierwszym tygodniu lub dwóch, zatrzymaj kawę.

W BWSB znamy wielu facetów, którzy pomyślnie przeszli obie te trasy. Z drugiej strony, pisząc to bezpośrednio, zawsze stosowałem podejście z zimnym indykiem + wstępny trening bez stymulantów i bardzo go polecam.

Jak długo nie wchodzić w treningi

Średnio chcesz mieć co najmniej miesiąc w strefie bez treningu. Jeśli przyjmowanie przedtreningówek jest od dawna narastającym problemem, a bierzesz wiele porcji lub produktów z ponad 350 mg kofeiny … to więcej niż 2 miesiące ma sens.

Aby śledzić czas, aby upewnić się, że robisz to dobrze – zanotuj na swoim telefonie datę pierwszego treningu zerowego (zero kofeiny).

Po pierwszych 30 dniach możesz „przetestować wody”, pijąc kawę lub napój energetyczny i oceniając jego wpływ na ciebie. Jeśli to działa, to wszystko idzie w dobrym kierunku i możesz nawet wrócić do stymulantów podczas podnoszenia (z umiarem).

Czego się uczysz odpoczywając od używek

Wkrótce po tym, jak przestaniesz ćwiczyć przed treningiem i ogólnie używkami, przekonasz się, że bez nich wszystko jest w porządku.

Zwłaszcza na siłowni.

Po dwóch tygodniach pojawia się twoja naturalna siła – a jeśli bierzesz przedtreningowy środek pobudzający, możesz zabić go bardziej niż przedtem, gdy byłeś wypalony podczas intensywnego pobudzenia przed treningiem.

Tak czy inaczej, postęp odbywa się na dwóch frontach – siłowni i twoim układzie nerwowym.

Rzeczy, których należy unikać podczas zatrzymywania przed treningami

Nie przestawaj chodzić na siłownię. Kropka. Gdy raz opuścisz siłownię, zbyt łatwo jest uczynić z tego nawyk. Nie przestawaj iść, chyba że jest to absolutnie krytyczne.

Brakuje mi snu i jedzenia jak gówno. Część procesu regeneracji układu nerwowego zależy od snu i odżywiania. Możesz odbić się po 30 dniach, jeśli zrobisz to dobrze, lub możesz wziąć 60 lub więcej, jeśli zrobisz to niechlujnie.

Po pomyślnym zakończeniu treningów wstępnych

Teraz zaczął się Twój nowy początek. Co wybierzesz?

  • Rozpocząć ciężkie treningi wstępne z umiarem (jazda na rowerze lub zrównoważone użytkowanie)?
  • Wykonaj trening na niższym poziomie, ponieważ jesteś bardziej otwarty?
  • Trzymać się opcji wolnych od stymulantów?
  • Zrezygnować całkowicie?

Wybór należy do ciebie. Nie jesteś już niewolnikiem puchu w puszce, a teraz mam nadzieję, że możesz to utrzymać. Nawiasem mówiąc, zastanawiałeś się kiedyś, ile kofeiny jest w najpopularniejszych treningach przed treningiem ?

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *