Menu

Niższy poziom estrogenu u mężczyzn do budowy mięśni

Niezależnie od tego, czy zdajesz sobie z tego sprawę, czy nie, estrogen jest hormonem, który niszczy twoją męską zdolność zarówno do budowania, jak i utrzymywania beztłuszczowej masy mięśniowej. To podstępny mały hormon. Podstępny hormon, który ma ogromny cios; cios, który zamienia twoją potężną pięść w żałosną, słabą otwartą rękę.

A najgorsze jest to – prawie każdy negatywny aspekt twojego życia (nawet rzeczy, o których możesz nie zdawać sobie sprawy) turbo zwiększa produkcję estrogenu i dominację nad twoją męskością.

Korzyści z obniżenia estrogenu jako kulturysty

Redukcja estrogenu przynosi wiele korzyści dla mężczyzn, które można bezpośrednio zastosować do budowy mięśni poprzez trening siłowy. Najprawdopodobniej słyszałeś o tych zawieszeniach i zakładałeś, że to tylko kolejna część twardych statków przybierania beztłuszczowej masy. Ale niekoniecznie tak jest.

Być może teraz nauczysz się (i prawidłowo aplikujesz), jak uzyskać dodatkową siłę budującą mięśnie na siłowni, którą czasami widzisz u tych facetów, którzy po prostu wydają się być coraz więksi i bardziej cięci, praktycznie bez gromadzenia tłuszczu.

Oto korzyści, które widzimy, gdy facet obniża powyżej poziomu estrogenu:

  1. Większe powinowactwo do budowania mięśni.
  2. Niższa skłonność do przybierania tłuszczu (wyraźnie w tułowiu).
  3. Wyższy poziom energii i dominacja.
  4. Mniej zamieszania psychicznego i zmęczenia psychicznego, czyli prawdziwe skupienie.

Estrogen niszczy ciało ciężarowca

Rażąca prawda o estrogenie polega na tym, że jest to hormon żeński, a nawet jeśli jesteś mężczyzną, wysoki poziom estrogenu zapewni ci kobiece cechy tak samo, jak wysoki testosteron nada kobiecym cechom męskim. Jedyna różnica polega na tym, że jako człowiek wpadają w zasadzkę na każdym rogu z czynnikami zwiększającymi estrogen, o których istnieniu nawet nie wiadomo. Połącz to z nawykami stylu życia, o których wiesz, że są złe (ale nie mogą tak wiele zrobić, prawda?), A ty znajdujesz się w wirze nagromadzenia tłuszczu i stagnacji wzrostu mięśni.

Zwiększ wzrost mięśni za pomocą mniej estrogenu

Na początek

Co zmiażdży twój testosteron i podnosi estrogen?

To jest czas na pobudkę. Możesz wziąć czerwoną lub niebieską pigułkę, wszystko zależy od ciebie. Skąd więc cały ten nadmiar estrogenu? Odpowiedź: prawie wszystko, co współczesna cywilizacja próbuje nakarmić lub zmusić do kontaktu! W szczególności z kilkoma gorącymi punktami, które omówimy teraz, że jeśli ich unikniesz, zwiększysz swoje szanse na budowanie mięśni dzięki mniejszym bzdurom estrogenowym.

Bzdura, że teraz możesz być wolny od ruchu do przodu i wyhodowania swojego ciała na siłowni, podczas gdy wszyscy inni tkwią w łańcuchach estrogenu (tak, to jest trochę dramatyczne… Ale dla faceta, który jest obecnie powstrzymywany przez estrogen, robi to doskonałe wyczucie).

Tłuszcz

Nadmiar tkanki tłuszczowej jest jednym z największych obciążeń dla zdolności mężczyzny do budowania mięśni w oparciu o to, jak ciała tłuszczowe wywierają tendencje do „fabryki estrogenu”. Nie oznacza to, że brakuje ci nadziei iz pewnością możesz wykopać się z tej dziury. Ale będzie to trudniejsze niż z chudego punktu początkowego.

Uznanie tkanki tłuszczowej nie ma na celu spowodowania, że grubi faceci, którzy chcą stracić tłuszcz i zbudować mięśnie, czują się źle. Wspominamy o tym, aby faceci zrozumieli, że przybranie tłuszczu nie musi być częścią fazy łączenia (i nie powinno tak być).

Tworzywa sztuczne (butelki i mrożone posiłki)

Pamiętasz całe to buczenie BPA, które kiedyś się kręciło? Okazuje się, że ma rację. Niesamowicie słuszne. Zwłaszcza dla faceta próbującego zbudować mięśnie. Okazuje się, że wszystkie te paskudne chemikalia w plastikach (tak, nawet te, z których pijesz i mrożone posiłki wchodzą) nie tylko zawierają chemikalia wywołujące raka, ale również naśladują i nasilają negatywne skutki wysokiego poziomu estrogenu.

Aby temu przeciwdziałać, możesz udać się na trasę Nalgene, która nie zawiera BPA. Ale ja osobiście robię szklaną drogę. Aby to zrobić, po prostu użyj szklanych filiżanek lub słoików z masonem w domu, a następnie znajdź zamykany szklany pojemnik do użycia jako butelka wody. Dla mnie kupiłem wodę VASS tylko po to, by używać szklanej butelki o pojemności 800 ml na czas nieokreślony. Jeśli możesz znaleźć coś lepszego, daj nam znać!

To rozwiązuje połowę problemu. Druga połowa pozostaje, jeśli spożywasz zamrożone posiłki w plastikowych opakowaniach, lub nawet gorzej, jeśli jesz mikrofalami w plastikowych pojemnikach. Aby częściowo to odtrącić, w razie potrzeby można przenieść przedmioty do szkła przed mikrofalowaniem.

Urządzenia elektroniczne emitujące fale

Fale EMG uwalniane przez telefony komórkowe, komputery, tablety i wszelkie urządzenia wysyłające sygnał są niszcząco wywołujące raka, obniżające poziom testosteronu i podwyższające poziom estrogenu u mężczyzn. Jest to kombinacja niszcząca mięśnie, której nie można wyeliminować, ale można ją moderować.

To, co robię osobiście, aby ograniczyć moją ekspozycję, polega na: wyłączaniu niepotrzebnej elektroniki w nocy, takiej jak komputery i tablety. Wyłączanie Wi-Fi i danych w nocy na telefonie i umieszczanie go co najmniej 4 stopy od mojego ciała. Trzymanie telefonu w konsoli środkowej podczas jazdy, a nie w kieszeni. Z pewnością jest to lepsze niż drugie, ale zawsze można zrobić więcej. Jeśli ćwiczysz jakiekolwiek metody ograniczania ekspozycji na EMG, udostępnij poniżej.

Produkty sojowe (genisteina i daidzeina)

Działanie estrogenowe produktów sojowych za pośrednictwem fitoestrogenów częściowo opiera się na wrażliwości, która różni się w zależności od osoby, ale z pewnością wystarczy mi, aby uniknąć estrogenu jako całości. Po raz pierwszy faktycznie przeczytałem artykuł na temat zdrowia mężczyzn, który mi się podobał. Zazwyczaj uważam, że ich zawartość jest lekka i niedokładna, ale gorąco polecam przejrzenie tego badania dotyczącego negatywnego wpływu soi (zwłaszcza jeśli spożywasz soję i nie planuj zmiany).

Widzisz, w soi są dwa fitoestrogeny, które sieją spustoszenie u mężczyzn: genisteina i daidzeina. Stwierdzono, że zaledwie 25 gramów soi może zawierać wystarczającą ilość fitoestrogenów, aby zwiększyć estrogen u mężczyzn. Co gorsza, soja jest promowana jako szybko przyswajalne źródło białka dla kulturystów. Jeśli kupiłeś białko na bazie soi, polecam zabrać je z powrotem. Idąc o krok dalej, sugeruję, abyś zaczął sprawdzać wszystkie swoje produkty pod kątem obecności soi. Będziesz zaskoczony tym, co znajdziesz.

Brak snu

Brak snu jako całości wpływa na produkcję estrogenu, zakłócając całą kaskadę hormonalną zachodzącą w organizmie. Wynika to z tego, że podczas snu hormony naturalnie się wyrównują. Na przykład, jako mężczyzna, większość testosteronu jest wytwarzana podczas snu.

Dosłownie z każdą dodatkową godziną snu wytwarzasz więcej testosteronu niż godzinę przed nim (tempo przyspiesza do około 9 godzin). Co zatem dzieje się, gdy śpisz tylko 4-5 godzin? Cała równowaga się skończyła. Ta równowaga nie wynika tylko z niskiego poziomu testosteronu.

Musimy raczej dodatkowo uwzględnić stosunek testosteronu do estrogenu, gdzie w tym scenariuszu testosteron jest cały czas obniżany, podczas gdy estrogen jest zwiększany, co gdy jest połączone, naprawdę zaburza interpretację własnego ciała.

Nadnerczy zmęczenie

Zmęczenie nadnerczy może sprawić, że będziesz również w fabryce estrogenów. Zmęczenie nadnerczy często pojawia się w połączeniu z brakiem snu i jednoczesnym stosowaniem (często nadużywaniem) produktów pobudzających. Może to obejmować zarówno treningi wstępne i spalacze tłuszczu, jak i kawę. Teraz przyjmowanie tych suplementów z umiarem jest uczciwą grą, ale gdy jest nadużywane, mogą znacznie odpalić z negatywnymi skutkami zmęczenia nadnerczy.

Zazwyczaj przy zmęczeniu nadnerczy często czujesz się zmęczony, stymulanty nie dają ci tego samego kopnięcia w tyłek i jako całość coś może się nie udać. Wynika to z nadużywania nadnerczy i braku wytwarzania takiej samej ilości adrenaliny. To zarówno zaburza reakcje w walce lub ucieczkę, jak i zakłóca dość istotną sygnalizację hormonalną i hormonalną, która, jak można się domyślić – podnosi poziom estrogenu (poprzez zmniejszenie zniszczenia estrogenu) i zmniejsza produkcję testosteronu. Ta kombinacja wysyła potencjał budowania mięśni w błoto i wita tłuszcz w drzwiach przez cały dzień.

Alkohol i Narkotyki

Zarówno alkohol, jak i narkotyki (np. Tytoń, marihuana itp.) Mają działanie estrogenne u mężczyzn, nawet w niskich stężeniach. Zostało to udowodnione w kilku badaniach, jednym z najlepszych, które można tu zobaczyć za darmo na NIH.gov, gdzie osoby, które w ogóle nie wytwarzają estrogenu, wykazywały działanie estrogenowe po podaniu alkoholu. Przypisano to bezpośrednio fitoestrogenom obecnym w obfitości w fermentowanych alkoholach.

Nieekologiczne mięso i warzywa

Tak, niestety nawet „standardowe” rolnictwo w USA może aktywnie zwiększać poziom estrogenu u mężczyzn, którzy chcą po prostu budować mięśnie. Obejmuje to hormony dodawane zwierzętom aż po nawozy i pestycydy stosowane do roślin. Oba z nich, gdy wchodzą do ciała samca, nawet w małych (stałych) dawkach, mają działanie estrogenne na organizm. Oczywiście tego nie zawsze można uniknąć. Ale możesz wywrzeć wpływ, wybierając produkty organiczne i mięsne w sklepie. Będzie to więcej kosztować twój portfel, ale mniej zaszkodzi męskości.

Szampon i Mydła

Podobnie w przetworzonej żywności wiele szamponów, mydeł i kremów do golenia zawiera konserwanty, zapachy i barwniki, które po wchłonięciu przez skórę naśladują estrogen. Należą do nich parabeny, wyciągi z łożyska i ekrany UV (krem przeciwsłoneczny). Znaczna część wchłania się na skórę; na tyle istotne, że kobiety poddawane leczeniu raka piersi muszą używać specjalnych mydeł i szamponów, aby tego uniknąć. Tak więc, jeśli podnosi poziom estrogenu, to prawdopodobnie również jako nasz.

Lawenda

Lawenda to nieoczekiwany promotor estrogenu, którego powinni unikać mężczyźni i dzieci. W tym artykule Live Strong możesz zobaczyć, jak olejek lawendowy działa estrogennie u chłopców.

Plan gry na obniżenie poziomu estrogenu u mężczyzn

Czas niszczenia piłek jeszcze się nie skończył. Widziałeś wszystkie sposoby, w jakie społeczeństwo powstrzymuje cię i osłabia. Powody, które wymieniliśmy powyżej, mogą być powodem, dla którego twoje ostatnie lata treningu siłowego przyniosły jedynie mierne wyniki. Czas więc podnieść swoje zaangażowanie na wyższy poziom. Zatrzymaj soję, prześpij się, wypij ze szklanki itp. Nie jest to nawet trudne, prawda? Dosłownie, jeśli potrafisz zmodyfikować tylko kilka nawyków, które wymieniliśmy powyżej, skorzystasz na ciele mężczyzny.

Jest to prawdopodobnie jeden z najciekawszych artykułów, jakie kiedykolwiek napisaliśmy tutaj na BestWorkoutSupplementsBlog.com . Poważnie, wiedzieliśmy, że takie rzeczy jak tworzywa sztuczne i brak snu były kosztowne dla przyrostów mięśni; ale nigdy nie wyobrażaliśmy sobie, że wszystko, co „łatwe” w życiu, stanowi zagrożenie estrogenowe. Nadal będziemy nad tym pracować i będziemy wdzięczni za opinie. Ten artykuł dotyczy zarówno obniżania poziomu estrogenu, aby budować mięśnie i schudnąć; ale chodzi również o to, by istnieć na świecie w sposób, w jaki powinieneś, a nie przekształcać się w brzydkiego, słabego beta-mężczyznę z powodu promocji utrzymania w telewizji i sklepie spożywczym. Teraz idź po swoje zyski.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *