Menu

Najlepsze preparaty uzupełniające dla kulturystyki estetycznej

Uzyskanie tak dużego, suchego, solidnego wyglądu mięśni, określanego mianem estetycznego stanu kulturystyki, jest jednym z największych osiągnięć w kulturystyce, a także jednym z największych atutów społecznych.

W końcu budowanie mięśni na siłowni jest wystarczająco trudne dla większości ludzi. Pomysł budowania dobrze zbilansowanej masy mięśniowej i moderowania składu tłuszczu jest możliwy do zrealizowania tylko dla bardzo niewielu grup osób.

Pomysł skoncentrowania się na kulturystyce estetycznej i suplementacji w celu zaspokojenia potrzeb kulturystyki estetycznej polega na wyjściu poza wezwanie do działania. Twój sposób myślenia musi być doskonały. Za każdym razem, gdy idziesz na siłownię, nie możesz być zadowolony z wyników innych osób, ponieważ twój cel jest daleko poza ich.

Kulturystyka estetyczna rozwija się setki lat temu. To Grecy docenili muskularne ludzkie ciało, idolując ideę doskonałej estetyki posągów.

Ponieważ bardzo niewielu ludzi mogło osiągnąć tak nieskazitelne ciała, te, które można było traktować jako zwierzchników; i to stanowi odzwierciedlenie dzisiejszej estetyki kulturystyki.

Jeśli dążysz do estetycznego wyglądu, istnieją suplementy treningowe, które mogą pomóc Ci w drodze i poprawić swoje wyniki. Ale twój czas na siłowni nadal musi być dobrze spędzony

Wyrzućmy więc pomysł, że można zadowolić się dużym, puszystym wyglądem mięśni za pomocą beczki piwa; lub pomysł, że aby zostać zgranym, musisz poświęcić przyrosty mięśni i być chudą sylwetką.

Ustaw swoje priorytety w prosty sposób, uporządkuj swój plan posiłków i wykonaj pracę. Aby ci pomóc, oto najlepsze suplementy pozwalające uzyskać estetyczny wygląd we właściwy sposób.

Uwaga: suplementy pomagają, ale aby uzyskać „najlepsze” ciało, będziesz musiał dwukrotnie skoncentrować się na jedzeniu dobrych posiłków, a także spaniu jak niedźwiedź. W końcu większość estetycznych legend, które widzisz, są w stanie osiągnąć te ciała tylko za pomocą sterydów. Z drugiej strony, ty będziesz miał trudniejszą drogę jako natty, ale nagroda jest większa.

Pro-Tip dla tego estetycznego wyglądu: śpij 7+ godziny w nocy i ćwicz przerywany post.

6 Suplementy do definicji mięśni i zalecenia dotyczące estetycznej kulturystyki

# 1 Najważniejsza rzecz dla estetycznego wyglądu – dieta

Wiem, że jesteś tu po suplementy. Ale w rzeczywistości sytuacja jest taka, że Twoja dieta odegra znacznie większą rolę w uzyskaniu estetycznego ciała niż suplementy. Bez dobrej diety suplementy są bezwartościowe.

Biorąc to pod uwagę, musisz dowiedzieć się dokładnie, ile kalorii potrzebujesz codziennie, aby zbudować estetyczne ciało.

Widzisz, największą rzeczą, która odróżnia „wygląd estetyczny” od regularnej kulturystyki, jest procent tłuszczu. Estetyczni kulturyści zawsze mają wyjątkowo niski procent tłuszczu, co sprawia, że ich proporcje wyglądają lepiej podczas treningu.

Więc co robisz? Zaplanuj śledzenie kalorii i opracowanie planu diety. Dla mnie osobiście kluczem jest przerywany post. Zasadniczo od wschodu do około 18:00 nic nie jem – tylko wodę i czarną kawę. Potem o 6 jem posiłek, 3 godziny później wybieram się na siłownię, a potem zjadam kolejny ogromny posiłek.

To sprawia, że moje codzienne okno do karmienia trwa mniej więcej 6 godzin, kiedy biorę prawie 2000 kalorii.

Planuję wkrótce napisać szczegółowy przewodnik dla tego rodzaju diety, ponieważ wyniki były zabójcze (spodziewaj się około 15.6.2018, bądź na bieżąco).

# 2 – Najważniejszy suplement dla estetycznego wyglądu – witamina D

To szokująca runda druga. Wiem, co myślisz… Witamina D, wtf? Sugeruję przeczytanie tego artykułu podsumowującego, w jaki sposób witamina D zwiększa siłę, promuje wzrost mięśni i redukuje tkankę tłuszczową .

Wszystkie te korzyści za dosłownie poniżej 15 USD miesięcznie, to nie jest żadnym problemem i powinno to być na szczycie listy, jeśli nie jesteś na słońcu codziennie.

# 3 – Suplementy przed treningiem – Utrzymanie spójności i mocy wyjściowej

Trzecią najważniejszą rzeczą, jaką należy wziąć, starając się osiągnąć estetyczne ciało, jest przedtreningówka. Wybrałem to, ponieważ treningi przedtreningowe są jednym z najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie intensywności treningu, skrócenie opuszczonych dni na siłowni, a także cieszenie się z siłowni bardziej.

Tutaj możesz zobaczyć nasze najwyżej ocenione treningi wstępne , oto co bierzemy i polecamy.

# 4 – A Fat Burner jakiegoś rodzaju

Zmniejszenie kalorii, jeśli jesteś po ciężkiej stronie, nie jest łatwe. Ale spalacz tłuszczu może pomóc w łatwej utracie tłuszczu, a także w tłumieniu apetytu. Prawie każdy środek pobudzający jest dobry w tłumieniu apetytu, więc jeśli jesteś spłukany jak cholera – zwiększ spożycie czarnej kawy. Działa cuda, jeśli chodzi o zabieranie jedzenia.

Jeśli jednak masz gotówkę, wysokiej jakości spalacz tłuszczu może mieć zauważalną różnicę.

Pomyśl o tym jak o ubezpieczeniu, aby mieć pewność, że spalisz kalorie, nawet jeśli twoje ciało nie chce, żebyś to robił podczas diety (tak, czasami ciało zbuntuje się, nawet jeśli zmniejszysz kalorie).

# 5 kolejny z taniej listy – suplementy ZMA

Cynk i magnez są niezwykle ważne dla organizmu, szczególnie podczas treningu. Jest to podobna sytuacja do raportu witaminy D i możesz dowiedzieć się więcej o ZMA, a także zobaczyć nasze najlepsze suplementy ZMA tutaj .

Kiedy bierzesz suplement ZMA, bierz go w nocy. Magnez rozluźni mięśnie i ułatwi zasypianie. Podwójna wygrana.

# 6 Czego można się spodziewać – białka i aminokwasy

Oczywiście będziesz chciał upewnić się, że zaspokajasz codzienne zapotrzebowanie na białko. Ile to kosztuje? Cóż, dla mnie przy 195 funtach obecnie strzelam co najmniej 125 gramów białka dziennie i wszystko idzie dobrze.

Tak, możesz przekroczyć ten limit, aby uzyskać lepsze wyniki, ale jest to wygoda.

Czy to oznacza, że musisz codziennie brać 125 gramów białka w proszku? Absolutnie nie!

Weź koktajle proteinowe, aby podnieść swój dzienny poziom białka, a nie je objąć. Oznacza to, że najpierw zdobądź całe białko, jakie możesz, przez mięso, ryby i jajka. Następnie sięgnij po koktajle proteinowe, aby upewnić się, że masz powyżej 100 g dziennie.

Kiedy bierzesz suplementy białkowe lub BCAA? Zwykle piję łyżkę lub dwa izolaty serwatki z posiłkiem po treningu. Jeśli wiem, że będę ciężko trenował lub porzuciłem swój pierwszy posiłek w ciągu dnia, to rozważę wzięcie kilku BCAA przed treningiem, aby utrzymać wzrost mięśni.

Ale poza tym nie przyłapiesz mnie na picie białka i BCAA przez cały dzień. Wolę zatrzasnąć je wszystkie za jednym razem, upewniając się, że moje ciało ma najmniejszą liczbę skoków insuliny dziennie, aby mój hormon wzrostu mógł gwałtownie wzrosnąć, a hormony metabolizujące tłuszcz mogły być obfite.

Wspieranie estetyki – Reiteration

Jeśli fast food, przetworzone obiady telewizyjne i keczup jako warzywo – nigdy nie zbudujesz estetycznego ciała. Udowodnij nam źle, jeśli możesz; damy ci kilka lat. Teraz, jeśli chodzi o mówienie o owocach i warzywach, wszystko, co musimy powiedzieć, to je jeść.

Aby uzyskać więcej informacji na temat zdrowych posiłków i tego rodzaju rzeczy, musisz poszukać innego sprzętu, ponieważ wiemy wystarczająco dużo, aby dbać o nasze własne ciała, a nie twoje i nasze! Cholera, czasami nie wiemy, co robimy, ale lepiej wierzyć, że zbieramy zielone rzeczy (czasem warzywa, których nawet nie jesteśmy w stanie zidentyfikować) w sklepie spożywczym i jemy na surowo lub lekko na parze.

Najważniejsze jest to, po prostu jedz rzeczy. Nie oceniaj go ani nie szukaj jakiejś sekretnej sztuczki oszukiwania zieleni, po prostu wykonaj ruch i spuść frajerów.

Estetyczne komentarze dotyczące kulturystyki, referencje i pytania tutaj

Masz pytania? Zapytaj poniżej w sekcji komentarzy na Facebooku. Pamiętaj, że większość z nich sprowadza się do twojej diety. Bądź więc ostrożny, szukając skrótów… Naprawdę nie ma żadnych, chyba że planujesz wybranie drogi oszukiwać i wycisnąć sok. Nie chcemy żyć z tym kompromisem.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *