Menu

Jak spanie opala się tłuszczem, a nocne palniki tłuszczowe

Spalanie tłuszczu podczas snu. Brzmi jak sen, prawda?

Śmiało, zakryj nos i spróbuj oddychać… Tak, nie działa – w rzeczywistości nie śpisz!

Teraz spójrz na prawo od tej strony -> to wiele polubień na Facebooku!

Więc tak, możesz wziąć ziarno soli lub więcej, jeśli chodzi o informacje, które mamy zamiar za ciebie wydać.

W szczególności omówimy sposób spalania tłuszczu podczas snu.

Aby to zrobić, wyjaśnimy trochę, co robi sen, w jaki sposób sen spala tłuszcz, jak możesz zmaksymalizować ten efekt i wiele więcej. Potem będziesz tak podekscytowany, że możesz po prostu położyć się!

A więc zacznijmy.

Umowa dotycząca snu i jej wpływ na skład ciała

Sen zawsze był powiązany z lenistwem, czasem straconym i czasem straconym; ale to nie znaczy, że to bez celu? Prawda jest taka, że szeroki zakres funkcji metabolicznych i naprawczych pojawia się w ciągu nocy podczas snu.

Najważniejsze:

Właściwy sen jest wymagany nie tylko do utrzymania tkanki mózgowej wspierającej pamięć, czas reakcji i elastyczność umysłową; ale także kontrolę hormonalną, która wpływa na wszystko, od głodu po wzrost mięśni i emocje.

W skrócie, często poświęcamy sen, aby maksymalnie wykorzystać nasz ograniczony okres życia, nie zdając sobie sprawy, że funkcja prawidłowego snu jest jednym z najbardziej regenerujących, przeciwstarzeniowych i zdrowych procesów, w których może uczestniczyć ciało.

Podczas badania przeprowadzonego przez University Of Chicago Medical Center w 1999 r. Pacjenci ograniczeni do 4 godzin snu każdej nocy wykazywali skrajne oznaki starzenia psychicznego i fizycznego, od deficytów poznawczych po cukrzycę przypominającą.

Chociaż po otrzymaniu 12 godzin snu funkcje pacjenta zostały przywrócone do ponadprzeciętnej; sugerując, że standardowe 8 godzin snu może nie być wystarczająco długie, aby uzyskać optymalną długość życia i wydajność. zobacz źródło tutaj

To dość wyraźne wskazanie, w jaki sposób przerywanie snu może zepsuć twój mózg, ale co naukowcy odkryli w odniesieniu do braku snu i składu ciała?

W tomie Obesity z 2007 roku 15 Jean-Philippe Chaput i wsp. Odkryli związek między godzinami spędzonymi na spaniu a hormonem leptyną. W szczególności odkryli, że wariancja od 7-8 godzin snu na noc, a konkretnie mniej do stopnia 4-6 godzin, spowodowała znaczny spadek leptyny.

Leptyna jest hormonem, który pomaga ograniczyć zużycie tłuszczu, a także wywołuje uczucie sytości w ciele, dzięki czemu można wykorzystać te zgromadzone rezerwy tłuszczu. Dlatego spadek leptyny często zbiega się z przyrostem masy ciała i niezdolnością do utraty wagi. Zobacz źródło tutaj .

Te wyniki są dość ostatecznym wsparciem tego, co już wiesz – trochę więcej snu może naprawdę wzbogacić twoje życie. Ale wyniki te opierają się na przeciętnych ludziach, a nie na osobach atletycznych i dietetycznych.

Zobaczmy więc, co jeszcze możemy znaleźć.

Ostatnie badanie z 2010 r. Opublikowane w Annals of Internal Medicine pod przewodnictwem Nedeltcheva i in. odkrył korelację między godzinami spania a rodzajem źródła energii wykorzystywanego przez ciało.

W badaniu mniej niż 7 godzin snu przełożyło się na mniej metabolizowanego tłuszczu i więcej białka w ciele metabolizowanego na energię. Alternatywnie, około 7-9 godzin snu spowodowało bardziej ukierunkowany na tłuszcz metabolizm i zachowanie mięśni. Zobacz źródło tutaj .

Suplementy pomagające spalać tłuszcz podczas snu

Przyjmowanie suplementów w celu spalenia większej ilości tłuszczu podczas snu nie jest całkowicie konieczne. Wystarczy poświęcić czas na spalanie tłuszczu, regeneracyjny sen i trzymanie się tego, czego potrzebujesz.

W końcu patrząc na powyższe badania – po prostu wejście w odpowiedni rytm dobowy może z czasem znacznie poprawić skład ciała.

Chociaż nie zawsze jest to realistyczna strategia dla wszystkich ludzi.

W takim przypadku możemy zhakować go za pomocą następujących suplementów, które mają pomóc wypełnić lukę, zwiększając zdolność do snu, jakość snu i potencjał spalania tłuszczu w tych nocnych godzinach.

Jeśli jesteś bardzo zestresowany snem i wiesz, że trzymanie się idealnego harmonogramu snu nie wchodzi w rachubę; lub jeśli chcesz po prostu mocno przyspieszyć prawidłowy rytm snu – te nocne suplementy spalania tłuszczu są świetną opcją do rozważenia.

Możesz również sprawdzić najlepsze energetyczne spalacze tłuszczu tutaj w ciągu dnia.

3 najlepsze opcje spalacza tłuszczu w nocy

# 1 Weź suplement ZMA

Bez wątpienia najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić dla swojego ciała, aby uzyskać lepszy sen, jest suplementacja ZMA. ZMA zawierają cynk i magnez – dwa ważne minerały, w których wielu ludzi ma niedobór. Oba te minerały biorą udział w wielu procesach organizmu, wykraczających daleko poza spalanie tłuszczu.

Dodatkowo, magnez w suplemencie ZMA pomaga rozluźnić mięśnie, gdy idziesz spać, pozwalając ci szybciej zasnąć i lepiej spać.

Podczas gdy wielu kulturystów i sportowców przyjmuje te suplementy, mogą je również przyjmować dietetycy. Mamy świetny artykuł na temat suplementów ZMA. Tutaj możesz przeczytać więcej.

# 2 BPI Sports NITE-BURN

NITE-Burn by BPI wspiera głęboki regeneracyjny sen i szczuplejsze ciało dzięki 3 kategoriom składników, o których wiadomo, że są skuteczne indywidualnie. Najważniejszy składnik NITE-Burn, wzmacniacz snu składa się z melatoniny i tryptofanu; oba okazały się wspierać jakość snu i powodować zasypianie.

Składnik chudego ciała NITE-Burn zawiera spalające tłuszcz ketony malinowe, ekstrakt z białej fasoli, szafran i mniszek zmniejszający wzdęcia.

Z czasem matryca do spania i spalania tłuszczu będzie wspierać szczuplejsze, bardziej estetyczne ciało, podczas gdy składnik mniszka lekarskiego zmniejszy wzdęcia na co dzień, powodując, że „budzenie się wygląda na bardziej rozerwane”.

Najważniejszym składnikiem nocnych suplementów odchudzających jest wzmacniacz snu.

Podczas gdy elementy bezpośredniego spalania tłuszczu bezpośrednio spalają tłuszcz; wzmacniacze snu promują naturalne samopoczucie i wyzwalają naturalną skłonność organizmu do umiarkowanego metabolizmu, opierają się popędom pokarmowym, regenerują się i czują się lepiej.

# 3 MAN REM PM

REM PM wspiera utratę tłuszczu i jakość snu poprzez dwukrotny proces podobny do NITE-burn, ale z różnymi składnikami.

Matryca spalająca tłuszcz w REM PM składa się z L-karnityny, zielonej herbaty i fosfatydylo-seryny; podczas gdy matryca snu składa się z potężnych i skutecznych składników, takich jak 5-HTP, melatonina, tryptofan i korzeń waleriany.

Oprócz spalania większej ilości kalorii i budzenia się ożywienia, użytkownicy przyjmujący REM PM mogą spodziewać się bardziej żywych snów ze względu na głębszy uzyskany poziom snu.

Podsumowując na Nocne suplementy spalania tłuszczu

Jak pokazaliśmy, istnieje kilka skutecznych suplementów, które mogą zwiększyć spalanie tłuszczu i jakość snu w ciągu nocy.

Mogą to być bardzo pomocne dodatki do wielu schematów fitness i diety; jednak niezwykle ważne jest, aby skupić się również na podstawach. Oznacza to czas posiłków, spożycie białka, przeznaczenie solidnego harmonogramu snu i przestrzeganie tego solidnego harmonogramu snu.

Pamiętaj, że bycie zdrowym jest wynikiem zdrowego życia, a kiedy zaczniesz żyć tak, jak chcesz, nigdy nie będziesz chciał wrócić!

Ponadto wszystkie korzyści związane ze spalaniem tłuszczu, funkcje poznawcze i mięśnie wynikające z prawidłowego snu można uzyskać bez użycia suplementów.

Jednak zdajemy sobie sprawę, że niektórzy ludzie będą potrzebować tych korzyści teraz, aby dotrzymać terminu, lub skorzystają z suplementu nasennego, aby powoli osiągnąć naturalny rytm, który można utrzymać bez dalszej suplementacji.

Pozostawiając wskazówkę – Kontroluj nocne jedzenie

Rozsądne jest uświadomienie sobie, że bez umiaru i dyscypliny nocne godziny mogą być czasem przybierania na wadze i magazynowania tłuszczu. Jest to spowodowane niesławnymi nocnymi pragnieniami, które powodują nadmiar kalorii, a także wysoki poziom cukru we krwi, co uniemożliwia bardzo potrzebny sen.

Zdecydowanie zalecamy, aby każdy, kto walczy z głodami nocnymi, ocenił czas posiłków poprzedzających przed snem, a także opcje żywności dostępne w przypadku niekontrolowanego głodu.

Ogólną ogólną zasadą walki z jedzeniem jest białko.

W porównaniu do wszystkich innych źródeł pożywienia, białko jest zarówno najbardziej nasycające, jak i najmniej tuczące. Biorąc to pod uwagę, zastąpienie słodyczy późnych nocy i przedmiotów desperacji wieloma dostępnymi niskokalorycznymi białkami może znacznie zmienić losy wielu diet. (Planujemy wkrótce napisać o akceptowalnych nocnych potrawach, kiedy będą dostępne, umieścimy tutaj link. Wielu komentuje poniżej, aby zachęcić i przyspieszyć ten proces!).

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *