Menu

Jak się dowiedzieć, czy skończyłeś szkolenie

Kulturystyka nad treningiem Najskuteczniejsi kulturyści różnią się pochodzeniem etnicznym, pochodzeniem i wsparciem finansowym; ale wszyscy mają ten sam szacunek dla kulturystyki. Jak wielu z was wie, zwycięzca Olimpii Ronnie Coleman nie urodził się z genetycznymi skłonnościami do łatwego przybierania masy mięśniowej.

Jednak uznając mechanizmy kulturystyki i przyjmując etykę mentalną dla sukcesu; Ronnie wyprzedził niezliczoną ilość genetycznie nastawionych kulturystów.

Rozumiemy, że możesz chcieć lub nie osiągnąć skrajnej masy pana Colemana, ale etyka, która przyniosła mu sukces, to ta sama etyka, która jest wymagana, aby dotrzeć do celu i pozostać tam.

Kulturystyka to coś więcej niż chodzenie na siłownię

To, że ktoś idzie na siłownię i ćwiczy: „byłoby miło mieć silne ciało na milion”, nie oznacza, że jest kulturystą. W rzeczywistości, jeśli taka jest Twoja strategia, pozostawiasz ponad 75% swoich zysków przypadkowi.

Aby zbudować ciało, musisz uznać wszystkie fizyczne wymagania dotyczące budowy ciała; nie pozwalając, by dewiacyjne skłonności mentalne doprowadziły cię na manowce lub zracjonalizowały luzowanie.

Etyka na siłowni: jeśli trenujesz, trenuj mocniej; Jeśli uważasz, że trenujesz za dużo, trenuj mocniej.

Oczyść swój umysł i pozwól, że zadamy Ci następujące pytanie: jaka jest różnica między rezygnacją wcześnie… a wyborem „oszczędzania energii” na następne ćwiczenie? Bez różnicy. Proste i proste, te dwie opcje powodują tę samą porażkę. Zbyt często faceci odchodzą od absolutnego prawa budowania mięśni (LIFTING HEAVY), poddając się słabo nastawionej racjonalizacji, że uderzenie w każdą maszynę na ramieniu na siłowni sprawi, że szybciej zbudują mięśnie. Nie może to być bardziej toksyczne dla twoich zdobyczy, ponieważ wierzysz w kłamstwo, które zostało sfabrykowane jako łatwe wyjście.

Powtórzmy bezwzględne prawo budowania mięśni: aby budować mięśnie, musisz podnosić ciężkie. Oznacza to, że musisz zmaksymalizować; a jeśli wykonujesz pełny obwód ponad 12 ćwiczeń ramienia w dniu uzbrojenia z 3 seriami powtórzeń, to kolego nie osiągasz maksymalnego poziomu … Nadmiernie trenujesz.

Ćwicz jak kulturysta, aby budować mięśnie

Aby zbudować jak najwięcej mięśni na siłowni, wydajność jest wszystkim. Musisz zmaksymalizować wagę, którą podnosisz, jednocześnie koncentrując się na wyjątkowej formie. Jeśli postawisz te dwie zasady ponad wszystko, uzyskasz maksymalną ilość wzrostu mięśni możliwą do uzyskania z tego elementu obrazu kulturystycznego.

W lekkim przeglądzie, oczywiście, nie osiągasz maksimum przy pierwszym zestawie. Zaakceptowana praktyka pracy na drodze do ostatniego zestawu lub dwóch pchnięć na maksimum jest droga (chyba że przestrzegasz określonego sprawdzonego cyklu treningu lub w fazie cięcia).

Zwiększanie maksimum

Jeden z wielu złotych motłochów napisanych przez Arnolda Schwarzeneggera brzmi mniej więcej tak: „Budowanie mięśni i kulturystyka polega na umiejętności tolerowania bólu”. Jesteśmy pewni, że Arnold nie odnosił się do noży i sztyletów; ale jesteśmy całkiem pewni, że miał na myśli podobne do bólu wyzwanie przywołania całej siły w tobie, aby przepchnąć przedstawiciela, którego nie byłeś w stanie zakończyć wczoraj. Prawdę mówiąc, nie każdy ma taką możliwość; umysł nad materią jest jakimś głębokim zniszczeniem.

Zmień swój trening

Oprócz maksymalizacji jak bestia wśród mężczyzn, wypróbowanie różnych procedur treningowych zapewni Ci 100% możliwych zysków. To nie oznacza przeskakiwania z każdą modą, która trafia do telewizji lub chudym facetem z kazań GNC; nie, mamy na myśli treningi, na które patrzysz i myślisz: „to nie będzie łatwe”. W końcu, kiedy wkładasz ciężką pracę – pojawia się twardy mięsień.

Kulturystyka na zewnątrz siłowni: odżywianie mięśni i sen

Razem prawidłowe odżywianie i sen stanowią 50% udanej kulturystyki. Podobnie jak zasada ciężkiej pracy w równowadze z ciężkimi mięśniami – nadmierne uszkodzenia muszą być zrównoważone składnikami odżywczymi i reparacyjnymi warunkami snu.

Odżywianie kulturystyki

Nie będziemy głosić dokładnie tego, co jeść, ale wzmocnimy fakt, że jako kulturysta musisz priorytetowo traktować lepsze odżywianie z większą różnorodnością i kłaść nacisk na białko. To, czy chcesz przyjmować suplementy treningowe, jest całkowicie Twoim zadaniem, które omawiamy w wielu innych artykułach na tej stronie. Jednak nie można temu zaprzeczyć, chyba że masz nadmiar „materii” z pożywienia, nie możesz budować „materii” jako mięśni. Niedobór jedzenia i białka jest często przyczyną objawów nadmiernego treningu w realistycznym schemacie treningu. Zaakceptuj to i zaakceptuj.

Sen budowania mięśni

Właściwy sen odpowiada za co najmniej 25% wzrostu mięśni, nie wspominając już o wszystkich innych korzyściach. Jako kulturysta idealna ilość snu to 8-10 godzin na noc. Wiadomo, że zawodowi kulturyści mogą spać do 13 godzin na dobę w celu maksymalnego wzrostu mięśni.

Jak sen buduje mięśnie

Podczas snu włączają się różne funkcje związane z utrzymaniem ciała. Funkcje te nie mogą działać, gdy nie śpisz z powodu chaotycznego otoczenia wewnątrz twojego ciała podczas aktywności. Dlatego, kiedy śpisz ponad 8 godzin w nocy, twoje ciało jest w stanie zregenerować podstawowe potrzeby organizmu i potrzeby kulturystyki.

Najbardziej znanym wpływem prawidłowego harmonogramu snu jest równowaga hormonalna. W przeciwieństwie do tego, gdy nie masz wystarczającej ilości snu: twoje ciało walczy o utrzymanie podstawowych potrzeb, wzrost hormonów stresu, spadek poziomu testosteronu budującego mięśnie , i nie tylko czujesz, ale wyglądasz jak bzdura.

Duże zdjęcie kulturystyki (konkluzja)

Jako kulturysta, zrozumienie wielu czynników, które przypisują wzrost mięśni, jest tajną bronią. Nawet jeśli spełniasz tylko 80% wszystkich czterech kategorii: podnoszenie, odżywianie, sen, zwiększanie celów; nadal będziesz budować znacznie więcej mięśni niż ktoś podnoszący 100%, ale nie rozpoznając innych czynników. Jeśli obecnie utkniesz na płaskowyżu, zachęcamy do pozostania skoncentrowanym i dodania więcej snu do swojego harmonogramu. Niemal za każdym razem ten płaskowyż zostanie wspaniale przełamany.

Udostępnij na Facebooku poniżej oraz pytania i komentarze

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *