Menu

Jak wziąć białko do spęczniania, cięcia, lub obu

  1. Suplementacja białka dla wypełniania
  2. Suplementacja białka do cięcia / spalania tłuszczu
  3. Suplementacja białka dla budowania mięśni podczas spalania tłuszczu

Białko jest bez wątpienia najczęściej stosowanym suplementem diety dla sportowców, dietetyków i kulturystów. Podczas gdy całe białko składa się z tych samych aminokwasów, sposób, w jaki używasz białka w swoim codziennym życiu, może szczególnie ukierunkować się na wyjątkowo pożądane wyniki.

Kobiety i mężczyźni przyjmują suplementy białkowe podczas spalania tłuszczu, budowania mięśni, przybierania na wadze, a nawet absolutnego rozdrobnienia. Bez względu na cel, białko ma do odegrania ważną rolę w twoim ciele; to tylko kwestia tego, co jeszcze robisz.

Tutaj wyjaśnimy, jak powinieneś przyjmować białko. To waha się od faktycznego czasu, w którym zabierasz białko aż do tego, co jeszcze go zabierasz. Pod koniec tego artykułu powinieneś mieć kilka nowych sztuczek w zanadrzu, niezależnie od tego, czy zacząłeś czytać jako kompletny nowicjusz czy pewny siebie sportowiec.

Suplementacja białka dla wypełniania

Łączenie wiąże się z ogromnymi korzyściami – ale kosztem tych korzyści są ogromne ilości jedzenia, snu i ciężka kulturystyka. Podczas łączenia białko będzie odgrywać dużą rolę, jeśli masz trudności ze spełnieniem swoich makr (potrzeby makroskładników).

W szczególności zamierzasz wykorzystać białka w proszku, aby dodać więcej białka netto do posiłków, a także dodać białka między posiłkami. Właśnie tam zacznie się magia – sięganie dalej za pomocą białka.

Proszki białkowe nie są jednak rozwiązaniem zastępującym prawdziwe jedzenie. Nawet jeśli bierzesz białko wzmacniające masę, jedzenie prawdziwego jedzenia to magia, której nie chcesz przegapić.

Tak więc, podczas BULKINGU i wprowadzania proszków białkowych do swojej diety, skup się na tych zasadach.

  • Skoncentruj się na jedzeniu prawdziwego jedzenia, takiego jak te na masę
  • Proszki proteinowe należy przyjmować natychmiast po wysiłku
  • Weź białko między przedłużonymi przerwami na posiłki, jeśli prawdziwe jedzenie nie jest dostępne
  • Wzmacniacze masy są popularnym wyborem, ale regularne izolaty są również świetne
  • Nie zaleca się przyjmowania białka przed treningiem
  • Suplementy kreatyny są często stosowane podczas łączenia

Biorąc białko, aby spalić tłuszcz

Suplementacja białka do cięcia / spalania tłuszczu

Jednak redukując tłuszcz większość ludzi koncentruje się wyłącznie na swoich całkowitych kaloriach i spożyciu węglowodanów, jednak spożycie białka jest równie ważne. Podczas diety konieczne jest uzyskanie ujemnego spożycia kalorii przy ograniczonej zawartości węglowodanów. Ale to ujemne (lub prawie ujemne) spożycie musi być zrównoważone odpowiednim spożyciem białka.

Dlaczego właściwe spożycie białka? Cóż, podczas diety Twoje ciało ma 3 podstawowe źródła energii – to, co jesz, zgromadzony tłuszcz i mięśnie. Kiedy redukujesz to, co jesz, cały ten stres przechodzi w gromadzony tłuszcz i mięśnie, ale nie chcemy, abyś spalił mięśnie.

W końcu sam mięsień spala więcej kalorii, nadaje ciału atrakcyjny wygląd i jest oczywistą koniecznością. Dlatego musimy go chronić. I to może być dość łatwe dzięki prostej suplementacji białka.

Utrzymując stały napływ białka co około 2 godziny, możesz naprawdę osłabić ilość mięśni ciała metabolizowanych na energię; zachowując metabolizm tłuszczu. W żadnym wypadku nie oznacza to, że możesz przejść na dietę białkową i zdrowo stracić ogromne ilości tłuszczu, tak się nie stanie.

Jeśli jednak naprawdę zrównoważysz swoją dietę, redukując węglowodany i tłuszcz, a jednocześnie zwiększając białko – naprawdę nastąpi spalanie tłuszczu. Podkręć go jednym z naszych najlepiej ocenianych spalaczy tłuszczu , a zobaczysz postępy jeszcze szybciej.

Oto podstawowe wskazówki podczas diety i cięcia tłuszczu.

  • Osiągnij ujemną równowagę kaloryczną poprzez redukcję węglowodanów i tłuszczów przy jednoczesnym zwiększeniu białka
  • Wejdź na siłownię i ciężko pracuj
  • Idealny harmonogram snu, harmonizujący hormon efekt snu to niszczarka tłuszczu
  • Jedz czysto, skupiając się na tych makrach, im bardziej zielony, tym lepiej
  • Nie obawiaj się budowania mięśni, jeśli jesteś dziewczyną – budowanie mięśni jest trudniejsze niż myślisz, a małe, które zbudujesz, będzie dobrze wyglądać

Suplementacja białka dla budowania mięśni podczas spalania tłuszczu

Ciągle ludzie w każdym punkcie wyjścia zastanawiają się, czy mogą budować mięśnie podczas spalania tłuszczu. Jest to jedna z tych rzeczy, które wydają się zbyt piękne, aby mogły być prawdziwe, więc zamiast tego domyślnie łączą się w masę lub cięcie – co jest niepotrzebnym czasochłonnym objazdem.

Dlaczego nie powinieneś najpierw ciąć

Dla kogoś, kto nie jest w formie, tłuszcz jest wrogiem. Na poziomie obecności społecznej i osobistych emocji jest to nieunikniony stresor. Kiedy więc mężczyźni i kobiety zaczynają przekształcać swoje życie – zawsze najpierw chcą zabić tego złoczyńcę; za pomocą wszelkich niezbędnych środków.

Te środki jednak często nie wspierają wzrostu tkanki mięśniowej. Pod koniec dnia jego tkanka mięśniowa sprawi, że szczupłe ciało będzie wyglądać dobrze. Tak więc zobaczysz klasyczny przypadek osoby, która umiera o wiele bardziej agresywnie niż musi – ponieważ 1.) Nie widzi tonu w ciele z powodu braku mięśni lub 2.) Nie ma wystarczającej ilości mięśni aby podnieść dzienne wydatki energetyczne na tyle, aby nadal spalać tłuszcz w zdrowy sposób.

Spalanie tłuszczu podczas budowania mięśni to odpowiedź – dla mężczyzn i kobiet

Podczas łączenia większość facetów podnosi swoje spożycie kalorii o około 1000 kalorii powyżej standardowego zapotrzebowania metabolicznego. Podobnie dietetycy starają się zmniejszyć deficyt kalorii do 500 lub więcej z dziennego zapotrzebowania metabolicznego. Jest to uzasadnione dla każdego niezależnego celu.

Jednak alternatywnie możesz zrównoważyć 250+ lub 250 – swoje codzienne potrzeby metaboliczne i atakować tłuszcz, jednocześnie budując mięśnie. Niekoniecznie jest to łatwe, ale można to osiągnąć zarówno poprzez ustalenie stałego, jak i zwiększonego spożycia białka, przy jednoczesnym skupieniu się na odpowiednim czasie spożywania węglowodanów i tłuszczów.

Spalanie tłuszczu podczas budowania mięśni jest powszechnie określane jako „Recomping”, ponieważ pracujesz nad całkowitą zmianą składu ciała.

Oto standardowe wytyczne, które uważamy za ważne podczas tej czynności.

  • Określ swoje codzienne potrzeby kaloryczne, dodaj do tego ponad 250 kalorii
  • Ustal około 60% białka, 20% tłuszczu i 20% węglowodanów
  • Kontynuuj rutynę ćwiczeń z wyciągami złożonymi (martwy ciąg, przysiad i ławka) oprócz cardio
  • Śpij 7+ godziny każdej nocy, co mniej utrudnia zarówno wzrost mięśni, jak i utratę tłuszczu
  • Stale jedz białko, koncentrując węglowodany i tłuszcze w oknie treningu
  • Białko wstrząsa natychmiast po tym, jak winda się zestali
  • Pamiętaj o wyciągach złożonych, nie rozpraszaj się ćwiczeniami izolacyjnymi
  • Na skali możesz zyskać kilogramy mięśni, więc monitoruj swoje postępy za pomocą zdjęć, aby ocenić skuteczność
  • Jeśli jesteś dziewczyną, nie bój się mięśni – nie jesteś w stanie zbudować ilości i rodzaju mięśni, które sprawiłyby, że wyglądałbyś męsko
Podsumowując, jak wziąć białko do swoich celów

Omówiliśmy to, co osobiście działało na rzecz osiągnięcia celów w zakresie sylwetki za pomocą białka. Aby wszystko było bardziej skuteczne, do tego artykułu dodano wiele oprócz prostego pomiaru czasu białka. Więc zrekonstruuj swój harmonogram, skup się na windach, prześpij się i naprawdę rozważ „rekompensatę” zamiast tylko cięcia lub łączenia. Jeśli nie jesteś na poziomie profesjonalnym, przygotowując się do pokazu, budowanie mięśni podczas spalania tłuszczu jest całkowicie realne i wykonalne. Idź weź to!

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *