Menu

Wzrost snu i mięśni – 8 najlepszych sposobów na lepszy sen

Podobnie jak dieta i ćwiczenia, sen odgrywa kluczową rolę w twoim ciele. To nie tylko kwestia nieprzetworzonych godzin, ale raczej jakość i czas snu, które mogą mieć niezwykle pozytywny wpływ na wzrost mięśni, utratę tłuszczu i ogólne szczęście.

Tak, dokładnie jak dieta i ćwiczenia… Czas + ilość + spójność = wyniki.

Wielu specjalistów uważa, że sen to kolejna forma treningu. Bez tego pozostawiasz umysł i ciało nieprzygotowane.

W tym miejscu przedstawimy najlepsze wytyczne dotyczące poprawy snu w celu poprawy wzrostu mięśni. Będą dodatkowe korzyści, takie jak zwiększone funkcje poznawcze, metabolizm tłuszczów itp.

Aby uzyskać prawdziwe spalanie tłuszczu, przeczytaj nasz artykuł na temat spalania tłuszczu podczas snu .

3 sposoby snu poprawia i promuje wzrost i regenerację mięśni

Dość duża rozmowa mówi, że więcej snu przyniesie ci więcej korzyści. Skąd więc to wszystko?

Właściwy sen zwiększa syntezę (budowanie) białka i zmniejsza zwyrodnienie

To naprawdę wszystko, co musimy powiedzieć. Sen jest budowniczym mięśni, no cóż, może bardziej poprawnie – brak snu jest niszczycielem mięśni. Jak omówiono w hipotezach medycznych , brak snu aktywnie promuje rozpad mięśni, utrudnia wzrost mięśni, a jednocześnie sprzyja wzrostowi tłuszczu. A kto powiedział, że sen jest dla słabych…

Sen jest niezbędny dla testosteronu i hormonu wzrostu

Omówiliśmy już ten temat na temat naszych naturalnych sposobów na podniesienie poziomu testosteronu . Na tej stronie sen jest najważniejszym czynnikiem dla prawidłowego poziomu T.

To samo można powiedzieć o hormonie wzrostu, ponieważ przysadka jest w pewnym sensie strażnikiem obu.

Ważna część: z każdą dodatkową godziną, kiedy śpisz do około 9-10, ilość testosteronu wytwarzanego przez twoje ciało podwaja się. To samo można prawdopodobnie powiedzieć o hormonie wzrostu, chociaż nie jesteśmy w 100% w stosunku do stosunków.

Właściwy sen zmniejsza ryzyko obrażeń – dzięki czemu możesz dalej zyskać

Odpowiedni sen w nocy powoduje dwukrotne zapobieganie urazom .

  • Po pierwsze, prawidłowy sen poprawia koordynację, aby uniknąć niebezpieczeństw i poprawić równowagę.
  • Po drugie, prawidłowy sen pozwala mięśniom, stawom i więzadłom leczyć się szybciej i działać przy większym stresie.

Ile obejmuje snu sportowcy Idealna ilość snu

Według Scientific American początkowo Twoje wymagania dotyczące snu będą większe, gdy wyjdziesz z „deficytu snu”. Możesz mieć wrażenie, że w pełni wyzdrowiałeś po zaledwie jednej lub dwóch nocach naprawdę regenerującego snu, ale to nie jest cała historia.

Na początek spróbuj 10 godzin snu lub rozpocznij weekend, przechodząc całkowicie bez alarmu.

Dla sportowca idealna ilość snu wynosi od 7 do 9 godzin każdej nocy.

Jest to wspierane przez WebMD , ale co ważniejsze przez Fatigue Science w ich 5-etapowym podejściu do przygotowania sportowca do zwycięstwa.

Jest tak, ponieważ najbardziej regenerująca część snu występuje w najgłębszym cyklu snu . Taki, do którego nie każdy dotrze każdej nocy, jeśli nie będzie miał wystarczająco dużo czasu i warunków jakościowych.

5 trików higieny snu w celu poprawy jakości snu

# 5 Pierz pościel co tydzień, aby uniknąć słabego snu

Nie możesz spać Obwiniaj swoją dziewczynę i każ jej umyć te prześcieradła. Jeśli zwykle wybierasz 4

th

night or longer between washes, not only is the feeling of laying down less satisfying, but mold may be growing which keeps you awake.

Notranslation

# 4 Tryb samolotowy w telefonie i podnieś swoje zyski

Po prostu spróbuj przez tydzień, a będziesz zaskoczony. Korzyści tutaj są dwojakie.

  • Po pierwsze, nie przeszkadza ci kilka godzin mem kota.
  • Po drugie, przez czaszkę przepływa mniej fal radiowych. W końcu kto nie chce tego mniej?

# 3 Maski snu i odcienie zaciemnienia są twoim przyjacielem

Śpimy w nocy, ponieważ nasze ciała są do tego wytrenowane. Noc dyktuje ciemność. Dlatego, gdy nadejdzie czas snu, zapomnij o śladzie dnia. Jeśli nigdy nie używałeś maski do spania, a nawet lepiej – zaciemniaj odcienie… warto jeździć próbnie.

# 2 Pokrój kofeinę co najmniej 8 godzin przed snem

Nawet jeśli nadal nie odczuwasz dodatkowej energii, kofeina może nadal działać przeciwko tobie, aby zrujnować sen. Co więcej, jeśli zaśniesz, może to zepsuć ogólną jakość.

# 1 Każdej nocy idź spać o tej samej porze

Rytmy okołodobowe uwielbiają dobry harmonogram. Daj mu to, czego chce, jeśli chcesz tego, czego chcesz.

3 najlepsze suplementy poprawiające jakość snu i budujące mięśnie

Nie ma magicznej pigułki na pocisk dla lepszego snu. Ale włączenie ich do rutyny snu może pomóc.

# 3 Sleep Tea’s

Nic tak męskiego jak popijanie dobrej starej filiżanki herbaty podczas noszenia szlafmycy? Nie, ale poważnie, może pomóc.

Załaduj herbaty zawierające rumianek, korzeń kozłka lekarskiego, marakui itp., Aby uzyskać lepsze efekty snu.

# 2 Suplementy magnezu

Magnez do snu Bez magnezu mózg istnieje w ciągłej panice. Podobnie twoje mięśnie również nie będą się łatwo rozluźniać. Zrób sobie przysługę i załaduj wysokiej jakości suplement magnezu lub ZMA .

# 1 Połączenie ZMA z dodatkami nasenną (podwójne zabójstwo)

Dlaczego warto wybrać jedno lub drugie? Wejdź za wszystko i zrób obie rzeczy.

Do tej pory nie znaleźliśmy idealnej kombinacji każdego z nich razem. Z naszego doświadczenia wynika, że wszystkie marki znajdą sposób, aby się zwolnić, a magnez wydaje się być jak dotąd najwyższym spowolnionym minerałem. Mając to na uwadze, staraj się unikać za wszelką cenę suplementów tlenku magnezu. Gdyby to była muzyka, byłaby to brązowa nuta raz za razem, raz za razem.

Wniosek na temat poprawy snu w celu zwiększenia masy mięśniowej i wydajności

Nie można zaprzeczyć, że sen odgrywa rolę w prawie każdym procesie cielesnym i zdolnościach umysłowych. Naprawdę sen jest formą metaregulacji całego ciała . Oznacza to, że skuteczność i efekt zadań delegowanych i wykonywanych (lub niewykonanych).

Podsumowując, wszyscy możemy skorzystać z większej ilości snu.

Dlatego zanim zaczniesz mówić, że nie masz wystarczająco dużo czasu na nocny sen, być może powinieneś rozważyć poprawę swojej codziennej wydajności. Ponadto, jeśli nie jesteś w stanie dobrze spać w nocy, nadszedł czas, aby zadbać o higienę snu i przygotować się na sukces dzięki niektórym z powyższych zaleceń.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *