Menu

Doskonałe dodatki przedtreningowe

z przedtreningiem

Więc bierzesz treningi, to świetnie. Ale czy dostajesz z niego wszystko, czego potrzebujesz? W zależności od tego, jakie masz cele, jaki jesteś typem osoby i jakie podejmujesz przedtreningówki – często można uzupełnić suplementy przedtreningowe.

Na przykład, jeśli Twoim celem jest spalanie tłuszczu – istnieją spalacze tłuszczu, które można zabrać ze sobą przed treningiem. Jeśli Twoim celem jest zbudowanie większej ilości mięśni lub dłuższa trwałość na siłowni – istnieją dodatkowe suplementy, które można przyjmować podczas przedtreningówki w przedziale czasowym przed treningiem.

Jest wielu kulturystów, którzy doskonale rozumieją mieszanie suplementów przedtreningowych z innymi suplementami treningowymi, ale większość z nich popełnia straszne błędy.

Tutaj omówimy tajniki przyjmowania suplementów podczas treningu:

Uwaga: jeśli nie wiesz, co robisz, łączenie suplementów może być niebezpieczne, przynieść efekt przeciwny do zamierzonego i marnować pieniądze.

Co zawiera Twój bieżący trening?

Jeśli chcesz w pełni wykorzystać swój przedtreningówkę poprzez dodanie dodatkowych suplementów – ważne jest, aby najpierw ustalić, co zawiera już przedtreningówka.

Zasadniczo w suplemencie przedtreningowym można znaleźć jedną lub kilka następujących rzeczy:

  • Kompleks stymulujący
  • kompleks aminokwasowy
  • kompleks wytrzymałościowy
  • kompleks kreatyny
  • kompleks rozszerzania naczyń / pompy

Powinieneś wziąć na siebie, aby dowiedzieć się więcej o składnikach, które składają się na te kategorie. Następnie określ, czy twój trening przedawkowy jest odpowiednio dozowany, czy go brakuje.

Alert spoilera: wielu brakuje.

Dlatego jeśli kochasz swój trening przed treningiem, ale Twoja wytrzymałość jest kiepska – możesz rozważyć dodanie większej ilości aminokwasów. W szczególności ponad 6 gramów BCAA.

Ważne jest, abyś był konsumentem intelektualnym i kupował właściwy trening przed treningiem, zamiast próbować ulepszyć go ze słabej bazy. Możesz zobaczyć najbardziej zalecane przedtreningówki z 2018 roku, aby rzucić okiem na to, jaki może być twój przedtreningówka.

Dodawanie BCAA do treningu przedtreningowego

Korzyści obejmują:

  • Zwiększona wytrzymałość
  • Zredukowane DOM
  • Opóźnione zmęczenie
  • Ulepszone odzyskiwanie
  • Wzrost mięśni
  • Zdrowy metabolizm tłuszczów

Jedną z najlepszych rzeczy, które możesz zrobić, aby poprawić wydajność w czasie, jest suplement BCAA . Mimo to wiele treningów wstępnych zawiera bardzo mało BCAA lub całkowicie ich brakuje.

Co to są BCAA? Aminokwasy rozgałęzione – trzy wybrane aminokwasy, które wydają się być bardziej anaboliczne i niezbędne dla mięśni niż ich odpowiedniki.

Jaka jest idealna dawka? Chcesz mieć co najmniej 4 gramy. Idealne byłoby sześć do 8 gramów.

Jak mierzyć czas BCAA za pomocą Pre Workout: Dwie opcje. Albo zmieszaj BCAA bezpośrednio przed treningiem. Lub zmieszaj BCAA z butelką z wodą i wypij je podczas treningu.

Dodanie kreatyny do treningu przedtreningowego

Korzyści obejmują:

  • Wzrost mięśni
  • Zwiększona siła
  • Objętość mięśni
  • Ostrość poznawcza

Kreatyna jest bez wątpienia najskuteczniejszym jak dotąd legalnym suplementem kulturystycznym.

Dlaczego więc nie chciałbyś dodać go do swojego przedtreningówki, zakładając, że twój obecny przedwsteczny poziom jest niewystarczający?

Dla większości ludzi mieszanie kreatyny i kofeiny zmniejsza skuteczność. Można to zobaczyć poprzez:

  • Rozstrój żołądka
  • Biegunka
  • Bół głowy

Wszystko to wynika z bilansu wodnego. Kreatyna jest cząsteczką kochającą wodę, podczas gdy kofeina ma sposób na wypłukiwanie z ciebie wody. Czy to na ciebie wpłynie? Trudno powiedzieć, prawdopodobnie będziesz musiał to przetestować.

Co to jest kreatyna? Kreatyna jest naturalnym związkiem komórkowym, który oddziałuje bezpośrednio z ATP. Zasadniczo kreatyna ponownie ładuje ATP w twoim ciele, pozwalając ci wykonywać więcej pracy, czyli podnosić więcej wagi.

Jaka jest idealna dawka? 5 gramów monohydratu kreatyny dziennie jest znormalizowanym słodkim miejscem. Więksi faceci mogą potrzebować więcej.

Jak przyjmować kreatynę przed treningiem: Idealnie powinieneś dać kreatynie więcej czasu na zatopienie się niż średni czas przed treningiem. Więc jeśli możesz – weź kreatynę tak wcześnie, jak to możliwe. Wielu facetów nadal po prostu bierze kreatynę zmieszaną z przed treningiem 30 minut wcześniej. Jeśli twój żołądek sobie z tym poradzi, ciesz się! Jeśli jednak chcesz wziąć kreatynę w najlepszym momencie – zachowaj ją na trening po posiłku.

Biorąc Fat Burner z Pre Workout

Co powinieneś wiedzieć:

  • Utrzymuj całkowitą kofeinę poniżej 350 mg
  • Ok, aby zastąpić przed treningiem spalacz tłuszczu
  • Połącz przedtreningówka ze spalaczem tłuszczu bez stymulacji
  • Połącz spalacz tłuszczu z bezstresowym przedtreningiem

Dodanie BCAA i kreatyny do przedtreningówki jest dość bezpieczne i łatwe – spalacze tłuszczu stają się bardziej skomplikowane.

Wynika to z używek, które są zawarte zarówno przed treningami, jak i spalaczami tłuszczu. Zasadniczo nie chcesz przesadzać.

Masz tutaj kilka opcji:

  • Przed treningiem weź beztłuszczowy spalacz tłuszczu
  • Weź swój pobudzacz tłuszczu bez stymulantów przed treningiem
  • Nie bierz ich razem, a zamiast tego rozdziel porcje o 4-6 godzin

Chodzi o to, aby uniknąć przyjmowania 300 mg kofeiny za jednym razem. Podczas gdy niektórzy z was mogą cieszyć się turbo-podmuchem energii – będzie stresujący dla ciała i sprawi, że wiele osób poczuje się niedobrze.

Nie wspominając o tym, że stres może sprawić, że twoje ciało będzie mniej podatne na spalanie rezerw tłuszczu w depozytach związanych ze stresem (hmm, uchwyty miłosne).

Jak przyjmować spalacze tłuszczu przed treningiem: Upewnij się, że Twój trening przedtreningowy lub spalacz tłuszczu jest dodatkiem wolnym od stymulantów. W przeciwnym razie upewnij się, że kofeina nie łączy się z absurdalną ilością. Jeśli oba zawiodą, wybierz, który z nich jest dla Ciebie ważniejszy. Jeśli aktualnie wykonywany przedtreningówka jest bardzo słaba, to może energia z spalacza tłuszczu będzie Ci lepiej służyć? W takim przypadku upuść spalacz tłuszczu.

Biorąc białko podczas treningu

Co musisz wiedzieć:

  • Możesz rzygać
  • BCAA są lepszą opcją
  • Używaj tylko izolat serwatki
  • Poświęć 30 minut przed treningiem

Tak, nie zrobiłbym tego, gdybym był tobą. Nie zrozum mnie źle, jeśli byłbyś kimś, kogo znałem… Pozwoliłbym ci to wypróbować. Wszystko po to, aby zobaczyć, jak w ciupie w łazience wymiotujesz 20 minut w ciężki trening cardio o dużej intensywności. To naprawdę spektakl!

Śmieszne prawo? Cóż, to prawda i wielu członków personelu BWSB doświadczyło tego z pierwszej ręki.

Oto twoje wytyczne zaczerpnięte z naszego artykułu na temat białka przed treningiem :

  • Jeśli bierzesz białko przed treningiem, upewnij się, że jest to lekki izolat serwatki
  • Daj swojemu białku co najmniej 30 minut do strawienia przed zażyciem suplementu przedtreningowego
  • Dlaczego nie wziąć tego później? Trenuj na czczo, jest niesamowity
  • Jeśli naprawdę musisz coś wziąć, dodaj BCAA. Są znacznie lżejsze na brzuchu.

Podsumowując: może potrzebujesz lepszego treningu przed treningiem?

Łączenie wielu suplementów może wydawać się, że „hackujesz” matrycę fitness… Ale to naprawdę nie jest konieczne.

Może potrzebujesz jednego naprawdę wysokiej jakości przedtreningowca, który to wszystko zrobi?

Niezależnie od tego istnieje wiele podejść do zwiększania skuteczności treningu przed treningiem, aby osiągnąć swoje cele. Ale niezwykle ważne jest, abyś najpierw ocenił swój trening przed treningiem i wybrał najbardziej rozsądne dodatki. Ponadto często te dodatki najlepiej przyjmować w momentach innych niż okno przed treningiem.

Masz pytania? Zostaw je tutaj, chętnie omówimy z tobą suplementację. Jedynym wymaganiem jest znajomość matematyki, aby przejść test captcha.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *