Menu

Jak długo trwa trening wstępny? 5 Łatwych kroków dla twojego ciała

Nie ma jednej naklejki „jak długo trwa trening”, którą można stemplować na wszystkich treningach. Możemy jednak wydedukować, jak długo potrwa dany trening przed kilkoma krokami.

Tutaj wspólnie przeprowadzimy ten proces, abyś mógł ocenić, ile czasu na siłowni możesz wycisnąć z suplementu. Lub, jak długo będziesz musiał czekać, aby się trochę przespać!

Określanie, jak długo potrwa przed treningiem w twoim ciele

Krok 1: Określ swoją wrażliwość genetyczną na kofeinę

Jest to czynnik szeroko pomijany przez wiele stron internetowych omawiających suplementy przedtreningowe, ale Twoja genetyka jest tutaj dostępna.

Jak wyjaśnia strona internetowa Caffeine Informer, istnieją 3 różne rodzaje wrażliwości na kofeinę:

  • Nadwrażliwość (pół rzadki)
  • Normalna czułość (często)
  • Nadwrażliwość (około 10% osób)

Osoba z nadwrażliwością to osoba, która bardzo się odłączy od jednej filiżanki kawy lub napoju energetycznego. Jest tak, ponieważ twoje ciało jest, jak można się domyślać, bardziej genetycznie wrażliwe na działanie kofeiny.

Grupa normalnej wrażliwości charakteryzuje większość osób. Kofeina wpływa na ciebie, ale nie w szalony, niewytłumaczalny sposób. Jesteś normalny i najbardziej przewidywalny.

I na koniec grupa osób nieczułych składa się z tych dziwacznych ludzi, którzy mogą wypić filiżankę za filiżanką kawy, a następnie wkrótce potem iść spać. Zasadniczo, wasza genetyka nie dba o kofeinę.

Ten stopień wrażliwości wpływa na stymulację z kofeiny na całej planszy ( 1 ).

Krok # 2: Ogólna długość efektów kofeiny (z przedtreningówek)

Następnie musisz przerzucić puszkę przedtreningową i sprawdzić, ile zawiera kofeiny! Teraz, gdy wiesz, ile miligramów kofeiny przypada na porcję przed treningiem…

Wiedz, że dla osoby o normalnej wrażliwości możesz spożywać od 150 do 300 mg kofeiny bez problemu. Przy tej dawce możesz spodziewać się pełnego uruchomienia około 45 minut, a następnie ogólne efekty potrwają około 3-6 godzin.

W przypadku nadwrażliwości będziesz chciał spożywać nie więcej niż 200 mg kofeiny. Ta sama kofeina w treningu przed treningiem może zacząć szybciej i trwać dłużej, dłużej niż 6 godzin. Będzie to zauważalne przez niemożność spania przez te 6 godzin.

Wreszcie, w przypadku grupy osób z nadwrażliwością będziesz pochylać się nad silniejszymi treningami przed treningiem, aby uzyskać poprawkę . W końcu, aby uzyskać dobry wzrost, prawdopodobnie będziesz potrzebować co najmniej 300 mg kofeiny, aby naprawdę poczuć jej działanie.

Byłby to wyrok śmierci dla przeciętnego i bardzo wrażliwego, ale jesteś wyjątkowy, przyjacielu! Nie wejdziemy nawet w okna bezsenności kofeiny, ponieważ dla ciebie to naprawdę nie ma znaczenia.

Krok 3: Jakie inne stymulanty są w twoim przedtreningowym treningu?

Istnieją inne składniki suplementów przedtreningowych, które wytwarzają efekty energetyczne.

Należą do nich między innymi:

  • Synefryna
  • DMAE
  • DMAA
  • Teobromina
  • Itp.

W przypadku treningów wstępnych zawierających te składniki oprócz kofeiny, spodziewaj się, że uderzą mocniej i dłużej.

Podobnie jest składnik: L-teanina.

L-teanina robi coś wręcz przeciwnego i faktycznie ogranicza niektóre drżące efekty kofeiny. To zapewnia przyjemniejsze doznania i może dlatego lubisz jeden trening przed treningiem bardziej niż inny, mimo że zawiera te same profile stymulantów.

Krok # 4: Dostosowanie do stymulantów: tolerancja zmienia się z czasem na treningi przed treningiem

Niezależnie od tego, czy urodziłeś się bardzo wrażliwy, średni, czy ledwie wrażliwy na kofeinę – twoja wrażliwość na kofeinę zawierającą przedtreningówki może z czasem ulec zmianie ( 2 ).

Zasadniczo, im więcej kofeiny zażywasz tydzień po tygodniu, zmienia się reakcja twojego organizmu na to. W końcu te same 100 mg kofeiny nie zrobi tyle, ponieważ twoje ciało zwiększyło swoje „rzeczy”, które rozkładają wspomnianą kofeinę.

Można to zrobić na dwa sposoby:

  1. Ulepsz swój trening przedtreningowy.
  2. Lub zrób sobie przerwę od stymulantów przed treningami, aby twoje ciało mogło się normalizować.

Zalecamy opcję nr 2, ponieważ zwykłe zwiększanie spożycia kofeiny może zmniejszać codzienną naturalną energię, gdy budujesz uzależnienie podobne do narkotyków.

Krok 5: Próba i błąd w celu ustalenia dokładnego czasu trwania efektów przedtreningowych

Jest bardzo mało prawdopodobne, aby za pierwszym razem dokładnie określić czas trwania treningu.

Jednak z biegiem czasu możesz poczuć swoje ciało dzięki 5 wskazówkom powyżej.

Inne rzeczy, które mogą wpływać na czas trwania i jakość przedtreningówek to: jakość snu, nawodnienie i przyjmowanie pokarmu.

Każda z nich, jeśli zostanie przesunięta, może spowodować złe doświadczenia przed treningiem.

Wniosek na temat tego, jak długo powinienem oczekiwać przed treningiem

Mamy nadzieję, że powyższe wskazówki pomogą ci i nauczyłeś się czegoś o kofeinie i własnym ciele!

Jeśli nadal nie rozumiesz suplementów przedtreningowych, zalecamy sprawdzenie naszego artykułu:

czym są treningi wstępne i co robią

.

Jest to bardzo przyjazny dla użytkownika i kompetentny zasób.

Skomentuj poniżej, jeśli masz pytania lub wskazówki dla innych czytelników.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *